Winderigheid

Soraya (5wk+5dg) laat sinds een week scheten niet normaal, net een vent!
Het is ook zo dat ze 'snachts ervan wakker wordt. Je ziet haar helemaal kronkelen en haar vuistjes ballen en vervolgens hoor je een enorme scheet (wat overigens niet hoeft te betekenen dat ze aan het poepen is).

Hebben jullie kleintjes daar last van? En wat doen jullie eraan (is er uberhaupt iets aan te doen)?

Hahaha ik herken het van Jasmijn! Maar die begon het pas te doen toen het heel lang duurde voordat ze weer ontlasting kreeg.... Heb zelfs 11 dagen zonder poepluier gehad, met veel scheten en toen kregen we de volle lading.... Als ze nu veel scheten laat, dan is dat voor mij het teken dat ik haar darmen even moet stimuleren door te masseren etc.... anders komt er niks...

Hier ook eentje die scheten laat als een grote kerel. Gelukkig heeft hij er bijna nooit last van. Bij Wout zal het wel teveel lucht zijn bij het drinken. Hij boert erg moeizaam en laat de borst vaak snel los.

Hoe klein ons meissie ook is, al heeeel snel begon ze heeeel veel en heeeeeeele harde scheten te laten! Huppa, beentjes in de luht en knetteren maar! Of ze nou in de box ligt, in je armen, tijdens het schonen of in badje, maakt niet uit. Ze blijft er op los knetteren. Ze lijkt er geen last van te hebben. Ik zie het als iets positiefs: de lucht kan er uit dus dan zal ze geen last van krampjes hebben. Toch?

Jinte laat ook behoorlijke poepjes vliegen, inderdaad net een volwassen kerel. En ze lijkt er ook wel last van te hebben: helemaal verkrampen, rood aanlopen, beentjes optrekken. En ze poept maar eens in de paar dagen. Wij geven nu cinababy, maar heb nog niet het idee dat dit helpt.

Terug
Bovenaan