Windjes laten..

Hoi,

Mijn zoontje van 7 weken laat meestal na het voeden heel veel windjes soms blijft het achter elkaar doorgaan, hij heeft volgens mij geen last van krampjes want hij is gewoon vrolijk en blij... Ik moet er wel altijd om lachen want het is grappig om dat zo te horen.

Doen jullie babys dat ook? en kan het komen door iets wat ik eet of zijn het toch krampjes die gewoon geen pijn doen want met krampjes huilen ze meestal toch???

groetjes

Ja, Laura doet het ook! Ik laat het gewoon zo. Ze heeft er geen last van en zo lang de darmen op gang komen houd je het. (Daarna trouwens ook, ik neem toch aan dat die darmen van mijn kerel na 31 jaar toch wel op gang zijn!) Tja, die kleintjes ontluchten nog schaamteloos, heerlijk toch? Bij krampjes trekt Laura haar beentjes in, kruipt tegen ons aan en huilt onbedaarlijk (gelukkig is dat voor  ons alweer een tijdje geleden). Haar buikje was dan ook heel hard en golfde zelfs af en toe een beetje. Na een week of 8-10 hadden we wat dat betreft het ergste gehad. Zo lang hij vrolijk is, zijn het dus ws alleen windjes. Als hij goed poept en weinig krampjes heeft, is er volgens mij dus niets aan de hand.

Toen ik nog bv gaf, had Laura wel meer krampjes als ik uien had gegeten of veel koffie had gedronken, maar dat merk je pas nadat het zo ver is. Ik kwam er op die manier ook achter dat je met bv beter geen Shoarma kan eten, maar wie weet hebben andere beebs wel weer last van hele andere soorten voedsel.

Groetjes Ilona

Joey doet het ook, van begin af aan. Nu laat hij steeds makkelijker een boertje en worden de windjes wel  minder. Het moet er  toch aan één kant uit, hihi

Mijn dochter naomi laat ook flinke winden, maar ze boert bijna niet en de lucht die ze inslikt moet er toch ergens uit he.....we leggen haar later nog wel eens uit dat het niet altijd even gepast is hihi

groetjes Yvonne

Hoi,

Joshua (8 weken) doet het ook veel, al heb ik gemerkt dat chocolade meer winden veroorzaakt. Heeft  me 8 weken geduurt om dit uit te vinden. Hihi jammer is zo lekker!!   Maar wel beter voor de lijn. Wel heeft joshua er erg last van, gilt regelmatig erg hard en is haast niet te troosten daardoor.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Christian laat ook regelmatig iets horen! Hij loopt dan meestal even rood aan, jengelt of huilt dan even en ja, daar komt de verlossing! En dan weer vrolijk naar mama kijken of lachen. Ik heb wel het idee dat het een beetje minder wordt nu hij ouder is. Ik heb niet het idee dat hij ooit echt darmkrampjes heeft gehad, daar ben ik wel blij mee!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)

Hoi. Teun laat ze ook maar hij heeft van die knal scheetjes. Hij spaart ze meestal op tot we ergens in de winkel zijn zodat andere mensen mij er op aan kijken. Ze geloven gewoon niet dat zo'n geluid uit de kinderwagen komt.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan