Ja, Laura doet het ook! Ik laat het gewoon zo. Ze heeft er geen last van en zo lang de darmen op gang komen houd je het. (Daarna trouwens ook, ik neem toch aan dat die darmen van mijn kerel na 31 jaar toch wel op gang zijn!) Tja, die kleintjes ontluchten nog schaamteloos, heerlijk toch? Bij krampjes trekt Laura haar beentjes in, kruipt tegen ons aan en huilt onbedaarlijk (gelukkig is dat voor ons alweer een tijdje geleden). Haar buikje was dan ook heel hard en golfde zelfs af en toe een beetje. Na een week of 8-10 hadden we wat dat betreft het ergste gehad. Zo lang hij vrolijk is, zijn het dus ws alleen windjes. Als hij goed poept en weinig krampjes heeft, is er volgens mij dus niets aan de hand.
Toen ik nog bv gaf, had Laura wel meer krampjes als ik uien had gegeten of veel koffie had gedronken, maar dat merk je pas nadat het zo ver is. Ik kwam er op die manier ook achter dat je met bv beter geen Shoarma kan eten, maar wie weet hebben andere beebs wel weer last van hele andere soorten voedsel.
Groetjes Ilona