winkel tip gevraagt

hoi hoi

ik wil graag gaan winkelen voor kleding voor Ryan
nou slaag ik graag bij H&M maar in onze stad is het niet zo veel kwa keus en omdat Ryan smal is moet ik GEWONE maten broek hebben en geen brede.
nu dacht ik eraan om te gaan winkelen in:
Rotterdam - utrecht of Den Bosch
weet iemand waar een GROTE H&M zit en welke stad het leukst is om te winkelen maar niet dat alle winkels Ver bij elkaar uit de buurt liggen

groetjes moekje

ik weet van mijn vriendin dat in rotterdam centrum de grootste h&m zit dat is een winkel met alleen de kinderkleding en de volwassene hebben een aparte winkel!!

ik ga toevallig dit keer in rotterdam op alexandrium winkelen daar zit ook een vrij grote h&m!!

is wel wat verder rijden voor mij maar goed daar kan je erg lekker winkelen

groetjes angela

hoi,

ik ga vaak naar rotterdam alexandrium,
maar je kunt veel beter de H&M in het centrum van Rotterdam nemen. die is zooo groot. heerlijk gewoon.

verder zit er in Dordrecht ook 1. Daar winkel ik ook graag omdat je daar eigenlijk alles hebt zitten, En niet zo ver uit elkaar,
Groetjes en succes ermee

Hoi Moekje,

Ik ga altijd naar een H&M om naar de maten te kijken (even voorpassen als het ware). Daarna bestel ik alles via de site. Lekker makkelijk.
Als je even googled vindt je ook nog wel een kortingscode van 10%. Dat is ook weer mooi meegenomen.
Ik merk trouwens dat ik op de site altijd veel meer vind dan in de winkel. Jij gaat ook zeker naar die in Nijmegen? Ik vind dat het daar allemaal zo dicht op elkaar hangt. Lastig zoeken. En ik baal er altijd van dat je eerst helemaal naar boven moet met de lift.

Succes met shoppen.
Karin

hoi karin
idd ik ga altijd naar nijmegen
maar ik moet voor Ryan de broeken hebben met original fitt en niet braag ofzo omdat hij zo iel is
op internet van h&m heb ik ze gevonden maar allemaal uitverkocht in maat 92 dus wil graag naar een GROTE H&M.
en een stad waar het leuk en makkelijk winkelen is.
en in een grote stad zoals utrecht en rotterdam heb je ook vaak 2-3 x dezelfde winkel hihihi

groetjes en meer tips over winkelen in utrecht - rotterdam of den bosch zijn welkom

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Ik als Rotterdamse kan natuurlijk niets anders adviseren om naar Rotterdam te gaan hihi

Er zitten een paar H&M winkels en in elk geval een hele grote in de 'koopgoot'. Vlakbij zit C&A, V&D, Bijenkorf, Peek & Kloppenburg (of Ansons) en een Prenatal (Coolsingel). De prenatal is helaas niet zo groot.
En natuurlijk nog vele andere winkels!

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Sannemams

Terug
Bovenaan