Winkelen met de kleine.

Hallo,

Steyn is een echte man(netje).
Hij houdt niet van winkelen.
Loop je in de stad, dan is er niets aan de hand, maar zodra je een winkel binnen gaat.
Gaat meneer huilen, ga je weer naar buiten, dan is hij weer stil.
Eerrgg leuk, kan ik alleen gaan shoppen als mijn man thuis.
Hoe zit het jullie kleintjes, hebben die ook een hekel aan winkelen.

Groetjes Friese leeuw en Steyn 12 weken

Zowel Devan als mijn dochter Kyra hebben een duidelijke voorkeur voor winkels. Kyra had altijd een hekel aan de Hema, terwijl ik het toch wel leuk vind om in de uitverkoop kleertjes in te slaan, het is er té benauwd denk ik. Nou was ik van de week er met Devan (3 broekjes en 3 shirtjes ingeslagen voor nog geen € 11) en die zette het ook ineens op een brullen... In de Kruidvat echter vielen ze allebei in slaap... hihi... Kyra voorin de tweelingwagen dus ook !

Maar misschien is ons Hema probleem ook wel het probleem bij Steyn, dat hij het te warm heeft binnen in de winkels en buiten is er weer lekker frisse lucht. Ook loop je buiten vaak door en binnen sta je vaker stil.

Trouwens, ik weet niet of je het hebt gelezen, maar ik ben hard bezig om alle juni meiden weer te verzamelen op een ander forum, waar het wél allemaal werkt en je makkelijk foto's en zo kan plaatsen. Het zou leuk zijn als je ook mee gaat. Je kunt me mailen op juni09mamas@hotmail.com dan stuur ik je een uitnodiging !

hoi,
ik zit inmiddels ook op het andere forum maar wil toch ff reageren op je blog friese Leeuw!! haha... volgens mn man moet je nog 1 ding uitproberen: Steyn op een terras zetten en jij kan de stad in... als het een echte man is, is hij dan wel stil... hihi...

nou Ralph vind winkelen nog prima. alleen als je idd te lang stil staat in de winkel gaat hij wel pruttelen... echt voor mezelf gewinkeld heb ik nog niet, alleen samen met mn schoonzusje, dus waren we 1 van 2en bij Ralph dus als hij wat ging mekkeren ;) dan reden we ff een rondje door de winkel en dan ging het weer goed.. maar als je zelf in een pashokje zit dan gaat dat moeilijk hé! verder nog veel voor hem gewinkeld en voor ons nieuwe huis, maar dat ging prima! hopelijk blijft hij zo braaf ;)!

Hoi,

Hier moeten we ook blijven doorlopen. Tess heeft en had het ook niet zo op winkelen. Alleen de Ikea vond ze toen heel erg mooi. Nu is het soms nog een drama, dus mama gaat vaak snel even alleen.

Groetjes Nanda

hier lijken ze gelukkig nog niet op papa want die heeft echt een superhekel aan winkelen Marek heeft op het moment er alleen een handje van dat hij alles wil hebben en Jens die merkt niet eens dat we ergens zijn geweest want die ligt de hel tijd te slapen hahahaha.....

Terug
Bovenaan