winkelen

A

Anoniem

Guest
Gisteren wezen winkelen samen met manlief en de kinderen. Voor Reinald en Tijmen zijn we prima geslaagd en ik kijk een andere keer wel voor mezelf, dit is te frustrerend voor mijn mannen, hihi. Voor Floor kon ik eigenlijk niks leuks vinden, ik heb namelijk een probleempje, ik houd niet zo van roze..... en ook niet van jurkjes...... En bijna alles is roze of jurkjes. Tja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk, als iedereen hetzelfde zou zijn was het maar saai! Maar ik ben alleen maar gewend om jongenskleertjes te kopen, misschien dat het daardoor komt???? Waar kan ik terecht voor stoere meisjeskleertjes die rood of wit ofzo zijn? Ik vind het helemaal niet erg als er iets roze in zit maar helemaal roze is niks voor mij.
Zijn er misschien meer mama's die tegen dit 'probleem' aanlopen?
groetjes van Ruth

haha! nee ik niet. ik hou juist wel van jurkjes en roze vind ik ook niet erg! niet alleen maar natuurlijk....
maar ik zie toch ook heel veel niet roze en geen jurkjes hoor. de hema heeft ook altijd hele leuke dingen.
ik heb meer het probleem dat ik dan leuke kleertjes zie van ducky beau of name it en dan gaan ze maar tot maat 68 en nynke heeft nu maat 74 en dat is een andere, niet leuke collectie.

groetjes,
daphne

waarom zou je je dochtertje geen  jongenskleertjes aantrekken als je die zo leuk vindt?

Ik heb zelf een zoontje, maar trek me weinig aan van jongens/meisjes kleding. Als ik het leuk vindt, trek ik het hem aan. Alleen geen jurkjes en maillootjes, dat trek ik toch wel een grens.

Hoihoi,

Ik houd persoonlijk wel van roze, maar dan een beetje stoer, knalfuchsiaroze en zo
De meeste kleertjes die Suze heeft, heb ik via internet besteld. Bij www.rainbowbabies.nl hebben ze hele leuke dingen, goed te combineren en het blijft super in de was. Ook www.littlelabel.nl heeft hele stoere setjes. En H&M: http://shop.hm.com/ of de Hema.

groetjes,
Karin

Hoi,hoi,

Ik vind roze wel erg leuk, vind jurkjes haar nog niet staan. Ik vind ook veel andere kleuren leuk zoals wit, groen of paars. Heb laatst een stel gekocht bij prenatal grijs met roze. Ze heeft een jasje met een stoere leger print hihi
Moet ook nog wel shoppen (helemaal niet erg hoor!)  heb nog weing in maatje 74.

groetjes Sonja

hoi hoi

hier is echt alles zacht roze met wit tot aan de pyamas aan toe veel kant en roesjes ben echt een trutie in dat soort dingen

maar waar je ook stoere meiden kleertjes heb is kidsfactory hele leuke spijkerbroekies en bodywarmertjes en nog meer leuke dingen

volgens mij heeft de v en d ook wel stoere kleertjes

en op de internet sites lasst zat ik er op een keertjes .com heten het volgens mij die had veel van babra faber en ducky beu heel leuk heb zelf truitjes met leggings daar besteld leuk met een rokje of een spijker kortebroekie erboven

groetjes mariella

Tja, Ik heb eigenlijk van alles in de kast voor Femke. Alle kleuren!!!
Ik houd van heel stoer, maar soms ook heel lief. Ik heb bv. wel jurkjes voor haar, maar dan in legergroen. Daaronder doe ik een creme truitje en een creme malliotje. Ziet er stoer uit. Verder doe ik ook wel eens een t-shirt over een dunne longsleeve, is ook heel stoer. Ik koop kleding bij Sengers/Jola en verder haal ik het uit mijn eigen collectie die ik verkoop.

Ik denk dat je eht moet combineren met verschillende dingen, dat is een beetje mijn geheim.

Succes, gr linda

hallo,

Bij de Prenatal hebben ze wel eens andere kleuren dan alleen maar roze. Had echt een knal rood pakje voor mijn dochtertje. Vond het wel leuk, waarop mijn man zei dat hij het toch iets te knallend vond. Daar hebben ze ook wel wit of creme. Je hebt toch ook leuk blauw maar dan echt voor meiden.

Zou persoonlijk geen jongenskleertjes aan gaan trekken. Ik heb 2 setje van het merk Little Star (o.a. bij de Makro) en die zijn blauw en groen. Echt heel schattig voor meisjes. Gewoon even doorzoeken dan zijn er echt zat andere dingen dan alleen maar roze en kantjes. Enneh..... daar ga je ook vanzelf aan wennen!

Succes met shoppen!!
Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan