winkelen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Gisteren lekker wezen winkelen.
Bij de zeeman wel te verstaan. Daar hebben ze leuke aanbiedingen!!!
Truitjes en broekjes voor 1 tot 2,5 euro. Ik had alleen van die complete pakjes (piama met voetjes...) Dat vind ik voor 's nachts erg fijn. Maar nu ze hun temp goed kunnen houden liggen ze ook gezellig in de box. Als ik ze nl de hele dag in bed leg worden ze erg huilerig terwijl ze in de box lekker liggen te kijken of gewoon te slapen. En daarbij slapen ze 's nachts wat beter. Maar goed, kleertjes. Ik heb nu wat broekjes, truitjes en vestjes gekocht. En ook slaapzakjes maat 50. Hoef ik ze niet meer in te wikkelen in een badcape. Heb vandaag alles gewassen en morgen mogen ze erin. Kan ik tenminste "echte" meisjes laten zien.
Ik wist niet dat ik zo kon tutten al, overigens mijn man ook. Die vond alles wat ik gekocht had erg leuk.
Nog 3 maanden wachten en dan de kinderbijslag waar we leuke dingen van kunnen kopen...hahahhaha Ik denk eerder schulden af lossen. Heb nu een hele luier afdeling op zolder incl doekjes en melk.

Nog meer mensen die al lekker gewinkeld hebben?????

Groetjes Bertine

Heerlijk he, winkelen!
Ik ben nog niet eens bevallen, en winkel me al gek!
En inderdaad hadden ze bij de Zeeman erg leuke dingen, ben er vandaag ook geweest

LIefs

wat leuk!!
ik kijk er zelf ook naar uit.
maar ben net gisteren voor de 2e keer naar buiten geweest, blokje om met de hond. dus nog niet echt fit genoeg voor shoppen. maar wil wel graag. hoop volgende week samen met Renske in de kinderwagen op pad te mogen. Maar ze moet eerst wat meer gewicht krijgen.

manlief heeft trouwens wel al bij de prenatal 2 pakjes gekocht. hij is ook van de tut geworden.

leuk om te zien hoe we veranderen door zo'n kleintje he.

nou nog veel shop plezier!!

Jaaa heerlijk he!
Voor Lotus heb ik me nog in kunnen houden. Ik had natuurlijk al veel kleertjes omdat ik al een dochter heb. Wel is zij in mei geboren en hebben we dus veel dunne zomerkleertjes. Heb van de week een heerlijke warme jas/slaapzak (soort skipakje maar dan onderaan een slaapzak) gekocht voor in de kinderwagen. Ik zoek nog wat warme broekjes maar kon niks leuks vinden. Ik heb nog wat geld te spenderen (cadeaugeld) en bonnen vd prenatal dus ik wacht op de nieuwe collectie en ga dan uitgeven!
Ik heb ook al voor mezelf geshopt (2 weken na de bevalling al, ikw as er zo aan toe!). Ik ben nl. 10 kilo afgevallen in mijn zwangerschap dus al mijn kleren waren te wijd. Luxe probleem he . Ik heb overgewicht dus mag nog wel wat kilo's kwijt maar voor nu ben ik even heel tevreden.

Liefs,
Gyöngy

Hai,
Donderdag heerlijk naar de Prenatal geweest!! En gisteren naar de Hema, en ook in de uitverkoop een anders veel te duur pakje gekocht bij zo'n duur kinderzaakje. En ik heb al een jongen, dus eigenlijk kleertjes genoeg. Maar ik roep maar telkens dat ik vind dat Roef ook een "eigen identiteit" verdient, een prima excuus dacht ik zo!!

Voor mezelf uit shoppen  daar begin ik echt nog even niet aan....
Veels te frustrerend...
Groetjes Annemarie

p.s: overigens liep ik echt zo trots als een pauw in het rond met mijn mannen!!
Een enorme grijns, ik ben zo blij!!
En ik vond het zo flauw dat er maar een iemand vroeg hoe oud Roef was, en zei dat ie zo lief was... Was ik de vragen over zwanger zijn en wannneer komt het zo zat, nu dacht ik de hele tijd: "kijk nou mensen, kijk wat lief, vraag wat... nu wil ik wel vertellen!!"

Leuk he dat winkelen!!!
Helaas koop ik niet teveel voor Thijmen, hij is zo verwend al door de kraamvisite, zijn kast puilt uit met verschillende maten. Zeeman heb je inderdaad hele leuke dingen!
Maar kijken en wandelen doen we veel.
Vanaf wanneer gebruiken jullie slaapzakjes voor de baby?
Thijmen slaapt nog onder de dekens, maar soms wil hij perse met de armen boven de dekens slapen.....
Groetjes

Hoi hoi,

De dames slapen sinds gisteren in een slaapzakje, maar wel een zonder mouwen. Dat e handjes koud worden is niet zo erg. Vanaf de schouders is het lekker warm. Onze zoon heeft regelmatig blauwe handjes gehad van de kou. Onze cv deed het niet zo goed, zodat het op zijn kamer 12   graden was, maar zijn lichaamstemp was altijd goed. Dus als het alleen om de handjes gaat, zou ik me niet zo'n zorgen maken.

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan