winkeltip nodig voor Amsterdam

Hallo meiden,

Begin april ga ik in Amsterdam winkelen. Nu wil ik voor Marissa kleertjes van Baby Barb en ik dacht dat ik dat in Amsterdam volop zou gaan vinden. Ik heb op de site bij verkooppunten gekeken maar er blijft niets over in Amsterdam. Ik kan me alleen niet voorstellen dat daar geen winkel zou zitten die het verkoopt. Kan iemand me misschien helpen?

groetjes Linda

Hai,

De wat luxere babywinkels verkopen Baby Barb. Maargoed online is net zo makkelijk hoor! Kleertjes.com heeft wellicht ook nog wat in de aanbieding.. In Amsterdam moeten ze het zeker wel hebben. Ik weet alleen niet waar want ik shop voornamelijk online.

gr.Ing

Hoi,

Durf niet te zeggen waar ze baby Barb verkopen, waarschijnlijk bij Kids Factory in Amsterdam. Ik ga in Amsterdam altijd naar de Imps en Elfs winkel aan de sloterkade in Amsterdam. Ook aan de PC Hoofdstraat hebben ze leuke winkels voor de kids en voor de mama's en papa's zelf, slaag je in één klap voor jezelf en voor je dochter, ideaal vind ik.

Veel plezier.

Gr. Floor

Hai,

Kidsfactory heeft het volgens mij niet hoor. Maargoed al hebben ze het wel... Linda gaat neem ik aan shoppen in het centrum van Amsterdam en zaken als Babyplanet en Kidsfactory zitten altijd buiten het centrum.

Imps and Elfs is ook erg mooi Linda! Dat is een stuk stoerder dan Baby Barb want dat is eigenlijk voor beebs tot maat 86 bedoeld (al vind ik die basic shirts en polo's ook nog leuk voor Mette hoor). Als je naar Amsterdam gaat zou ik zeker die imps and elfs winkel even meepakken. Misschien moet je eens googelen op Barbara Farber ipv Baby Barb dan krijg je de verkooppunten vanaf maat 86 en niet tot.

Wat misschien wel een idee is....kijk eens of er een Benneton winkel zit in Amsterdam. Ik weet eigenlijk zeker dat die er is. Daar hebben ze ongeveer dezelfde stijl als Baby Barb/Barbara Farber. Erg leuk roze zomerjasje ook!! (die zocht je toch?) Volgens mij is Benneton ook nog iets goedkoper dan Baby Barb. Scheelt toch weer iets.

gr.Ing

Probleem is dus, dat de leuke kinderwinkels vaak net buiten het centrum zitten.
De bijenkorf verkoopt ook de betere merken. Zit aan de dam.
Hier nog wat leuke online shops met o.a. baby barb:
* kindergoed.com
* jeppeke.nl

Suc6!

Terug
Bovenaan