winkelwagentje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
hebben jullie je kleintje al in de winkelwagen gehad in de supermarkt?
gr gaby

Ja, makkelijk man! Geen gesleep meer met twee wagens enzo!
En die kettinkjes zijn lekker!!! Vraag maar aan Kian.
Liefs Nelleke

Ja, net afgelopen maandag in het winkelwagentje van de IKEA.
En leuk dat Wieteke het vond. Ze zat continu te spartelen met haar beentjes en ze was vrolijk om zich heen aan 't kijken.
Genieten, zowel voor haar als voor ons.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Dat is gaaf man, kan je alles wat mama in het wagentje doet of af pakken of op de grond gooien... En dat kettinkje is helemaal kicken, lekker tegen slaan en op sabbelen (tja mijn mama is niet echt hysterisch met de bacterieën) Maar goed ik vind het dus echt leuk!!!

Yoëll had de eerste keer errug veel vertrouwen in me NOT hahaha
Ik zette hem erin en hij hield aan beide kanten dat wagentje vast, zo van oké nu gaat het dus gebeuren hahaha.

Nu heeft hij ondenkt, als mama bij een rek staat, kan ik mooi van alles pakken  

Als Dean zelf kan zitten zullen we het zeker eens proberen.

Groetjes, Nelly.

Ook ik vind het super leuk in zo'n winkelwagentje! Als mama dan dichtbij een schap kom dan pak ik de rand en trek ik me zo dichterbij! Ook het kettinkje vind ik erg interessant om tegen aan te slaan of het is natuurlijk een heerlijk tussendoortje (al ziet mama dat helaas anders). Verder kan ik zo natuurlijk veel beter rondkijken en krijg ik nog meer aandacht van anderen (vooral oma's) dan normaal in mijn eigen wagen.

Groetjes Tijn

Hallo!!

Mijn kleine man vind het helemaal geweldig in het winkelwagentje. Wat een feest zie je hem denken..hahaha. En inderdaad zo makkelijk, geen gesleep meer.

Ik heb nog wel een tip voor mama's die twijffelen over het stevig zitten....als je kleine al wel een beetje goed kan zitten, neem dan een sjaal mee en knoop die kleine dan om zijn buikje vast. Hij/zij kan geen kant meer op maar zit heerlijk in het wagentje!

Ik heb dit bij Tijs ook altijd gedaan en hoefde ook niet bang te zijn dat als ik wat uit de schappen pakte, hij eventueel nog omkukkelde naar de zijkanten.

Succes, het is in ieder geval een genot om te zien hoe die kleintjes hiervan genieten.

Terug
Bovenaan