Winnaar fotowedstrijd geplaatst

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Inmiddels is de foto van Naomi op Babyplaats gezet. Deze foto gaat mee voor de wedstrijd van aankomende maand.
Omdat we geen linken meer mogen plaatsen, zal ik jullie uitleggen hoe je daar moet komen.

* ga naar de site van babyplaats(punt)nl
* aan de linkerzijde zie je staan "FOTOHOEK" daar klikken.
* dan klikken op de regel "bekijk alle foto" Deze zie je staan als je iets naar onderen scrolt (onder de foto's)
* Daarna op " Bekijk alvast de foto’s van de volgende maand"
* Dan zie je Naomi vanzelf staan
(we kunnen er nog niet op stemmen!!

De foto gaat dus mee voor aankomende maand. Stemmen kunnen we nu dus nog niet, helaas. Maar met alle dames samen hier, moeten we toch zeker een prijs voor Naomi in de wacht kunnen slepen. Let wel op, je kun maar 1 keer stemmen. Je IP (internetadres) wordt namelijk gecontroleerd en als er meerdere stemmen van hetzelfde IPadres komen, worden die weer van het totaal afgehaald.
Ik zal deze topic de aankomende weken bovenin proberen te houden en ik zal het doorgeven hier, zodra we mogen gaan stemmen. Trommel je online vrienden op om ook even een stem uit te brengen.

Groetjes,

Annemiek

Mensen die niet een vast IP-adres hebben kunnen dus wel heeeel vaak stemmen?  

en 1 keer stemmen vanaf je werkplek en in 1 keer stemmen vanaf je huis!

Zolang het van verschillende adressen afkomstig is, is het goed. Maar we moeten wel zorgen dat we gaan proberen deze wedstrijd te winnen met z'n allen, maar dan wel op een eerlijke manier. Als we door eventueel misbruik, punten zouden verliezen, zou het zonde zijn toch?

Het lijkt me echt een supergoed streven als we zorgen dat er massaal op die foto gestemd zou worden, dus trommel familie, vrienden, kennissen, buren en iedereen op, om op de foto van Naomi te gaan stemmen. Ik ben benieuwd of wij dat voor elkaar gaan krijgen.

Kom op dame's, we gaan er voor.

Groetjes,

Annemiek

Ik heb de link alvast bij mijn favorieten gezet..... Owww dat gaan heel veel stemmen worden!!!!!
Groetjes,
Marie-José

Wat wel een nadeel is van deze site is dat je je moet aanmelden en ingelogd moet zijn om te stemmen.
Maar het komt goed ik heb er al een wachtwoord dus.

groetjes mieke

Het aanmelden kost je een paar minuutjes en als je bij je aanmelding de nieuwsbrieven e.d. uitvinkt, ondervind je er geen hinder van. Het voordeel is dat er supermooie prijzen te winnen zijn.

Terug
Bovenaan