Winnie the poooh fans

Iedereen zal waarschijnlijk wel het kruidvat blaadje gelezen hebben maaaar ze zijn er weer heur de winnie the pooh pyama's en rompertjes en zelfs een boxkleed  En nee ik werk niet bij het kruidvat

Groetjes,

Bianca & Lars

Hahahaha.

Je bent  ons online informatie boekje.
Idd ik zag het ook, ik heb al zo'n pyjama van Winnie the pooh.
Een tijdje geleden waren ze er ook al.

En ik ben zelf wel een Winnie the pooh fan, Joëlla haar kamer hangt vol met Winnie.

Straks lachen geblazen als Joëlla ouder wordt wilt ze straks alles hebben van princessen of zo.
Moet ze haar papa maar lief aan kijken, mag ie weer gaan schilderen hihihi.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Ik denk dat ik de enige ben maar ik vind Winnie de Pooh dus he-le-maal niks!! Nu heeft mijn meisje een Winnie de Pooh mobiel gekregen van een nichtje en die hangt op haar kamer. Maar gewoon omdat ik dat anders niet kan maken tegenover dat nichtje. Ik vind het zelf echt niks.

Hahahaha biancah als Lars straks 18 is zegt ie mam hoe kon je me die Winnie the pooh pyjama''s aan trekken, je wou me echt voor schut laten staan hé??

Krijg ik later van Joëlla te horen, mam wat kinderachtig was jij whuhahahaha.
Nou wij vonden het leuk.

En smaken verschillen, gelukkig maar anders werd het zo saai op de wereld als we allemaal alles het zelfde mooi vonden

Wel lachen dat je die mobiel laat hangen, ik begrijp precies wat je bedoeld.

Weet je ik vind Nijntje nou echt 3x niks.
Ik vind het zo'n saai konijntje hihi.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Ja Sabine,

Ik vind Nijntje ook saai (met zo'n dichtgenaaid mondje hihi). Wij gaan misschien binnenkort verhuizen en dan wil ik voor Tyche een kamer maken met allemaal vlindertjes denk ik. Ik ben er nog niet uit. Nu hebben we haar kamertje in lemon groen met creme omdat we van te voren niet wisten of we een meisje of jongen zouden krijgen. Dat is wel weer handig van Winnie... (kan voor beide geslachten).

Groetjes Kirsten

ik vind winnie de pooh ook niet zo leuk hoor het is dat ie erbij hoort maar ik ben helemaal tijgetje freak hahahaha die vind ik helemaal geweldig ons arnotje vervloekt me later maar ja pech hahaha
groetjes jami

quote: Biancah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2007 14:09:10'));

Ik denk dat Lars me later afschiet als hij zijn winnie the pooh pyamaatjez ziet over 18 jaar

hihihi ik kan het,ik ben een beetje gek van Teigertje,dus Whinnie the Pooh kamer en Teigertje spullentjes in zn kamer en natuurlijk kleding met Teigertje,Gerard zegt altijd,(als ik weer iets gekocht heb van Teigertje)dat Jorden nog een keer een trauma van zn moeder krijgt met dr Teigertje,hij wil denk dan geen Teigertje meer zien hihihihihihihi

Terug
Bovenaan