Winter babyschoenen

Ik ga komende maand met mijn zoontje van 4 mnd op wintersport (hij gaat mee). Nu heb ik alles tegen de kou (skiepakje, enz.) maar nog geen schoentjes. Ik zag dat Winter Boumy's erg goed zijn tegen de kou voor baby's, maar die zijn meer dan 30 euro.

Kan iemand mijn vertellen wat voor een winter schoentjes het beste voor een baby van 4 mnd zijn (tegen kou, weer en wind).

 
Hoi,

Heb je geen winterskipak met van die voeten er aan.
Mijn dochtertje heeft op de fiets altijd koude voeten als ze zo meegaat. Maar met haar skipak met van die sloffen er aan heeft ze heerlijk warme voeten. Dus misschien is dat een idee.

Groetjes
 
Ja, ik heb wel zo'n skipakje, maar de "voetjes" blijven niet echt zitten omdat de kleine zo aan het trappelen is. Ik merk dat hij het skipak zonder voetjes lekkerder vind. Vandaar dat warme schoentjes dan noodzakelijk zijn.

 
ja dan is het idd wel noodzakelijk ja. Maar zitten er dan geen drukkers aan de voetjes zodat hij ze niet uit kan schoppen

Spannend hoor met zo een kleintje lekker weg.

groetjes
 
Hoi,

Wat je ook kan doen is soksloffen aan doen met daaronder dikke sokken. Ik weet dat de H&M al kleine soksloffen heeft en anders hebben schoenenzaken ze vaak ook.
Veel plezier en geniet er lekker van.

Groetjes Paulien
 
Hoi, ik ben een paar weken geleden teruggekomen uit Oostenrijk met ons kleintje van 4 maanden. Ook wij hebben een skipakje met wantjes en schoentjes en ook bij haar gingen de schoentjes vlug uit. Wij hielden de schoentjes vast en ik had ze dan in een draagzak tegen me aan. Misschien een idee om de schoentjes even vast te zetten met een veiligheidsspeld??

Groetjes en een fijne vakantie,

 
Dank jullie wel voor adviezen. Ik heb bij de Hema gekeken, maar daar hadden ze niet echt wat meer (zomercollectie is er al). Ik heb wel op internet (babywinkel) mooie, warme, wind en waterafstotende "laarsjes" (gevoerde sloffen) gezien voor € 9,95. Ik denk dat ik die ga kopen.

Michiel
 
Terug
Bovenaan