winter foto's

Hiya mommas!

Hier zomaar wat winterfoto's. Het is hier al weken stervenskoud. (In de staat Minnesota was het gisteren -36.....Fahrenheit!) Nu is het de laatste dagen ietsje minder koud, het is hier -6 celcius. We hebben al een aantal dagen sneeuw, yay!

Geen sneeuw, maar berekoud deze dag!

Mijn Binkie in de sneeuw

Sneeuwballen gooien naar Opa haha tegen de glazen deur aan

Kijk Opa, mama zegt dat het tandenklapperend koud is

Het luchtgat in onze vijver

Hekje in de achtertuin, gister ochtend

De Bomen zagen er helemaal sprookjesachtig uit

Nah daar ga je toch helemaal George Michaels "Last Christmas" voor zingen!

Op een bankje op de verande zitten en een sigaretje roken is een koude bedoening

Ajuus, ilja

Hai hai,

Wat een prachtige foto's en wat heb je toch een heerlijk ventje!
Vindt hij het ook zo lekker in de sneeuw? Ook al op het ijs geweest of wordt er daar niet zo geschaatst?

Groetjes Fennie en Jente

Winter in America is cold...

Wat toch een prachtige ogen. En heerlijk die blosjes op zijn wangen....zucht...

Hier is alle sneeuw en ijs al weer weg. Helaas. Maar misschien komt koning winter nog weer terug, alles kan nog!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wat een waanzinnig mooie foto's van Max!!!
Wat is het toch een knappe kerel, jammer dat we jullie de vorige keer
niet in het echt konden ontmoeten.
Was toch leuk geweest voor Linde  , en een leuk speeladres NY hahaha.
Het ziet er prachtig uit met die sneeuw, zonnetje erbij heerlijk.
Maar wel bere koud zeg, ben toch blij dat het hier niet zo koud wordt.
Geniet van het winteren!

groetjes Daniëlle

Wat ben ik jaloers, mooie winterfoto ´s uit New York.
Ik weet niet of je het nog weet, maar je hebt mij veel tips gegevens voor ons tripje naar New York. We zijn half december voor 5 daagjes geweest.. WAT EEN STAD!!! Van jouw tips is helemaal niets gekomen, we wilden toch eerst perse alle ´standaard ´ bezienwaardigheden zien + hebben we heel wat tijd doorgebracht in de winkels, met name aan 5th avenue en in Soho. Vooral ook genoten van de mooie kerstversiering in de stad, waaronder natuurlijk DE kerstboom. De tijd was dus snel op en voor we het wisten zaten we weer in het vliegtuig naar huis. Een ervaring om nooit meer te vergeten, een stad die we zeker vaker zullen gaan bezoeken, dus jouw tips bewaar ik dan ook goed!!! Alleen al als ik er aan denk begint het te kriebelen in mijn buik, zou zo weer op het vliegtuig stappen.

Gr Claudia

Terug
Bovenaan