winter kleren

hoi hoi

ik heb een vraagje misschien een beetje een stomme maar wat doen jullie je kindjes straks in de winter aan.
lange mouw rompers of korte mouw?

wat ook gek is dat bij onze demi alle rompers sneller uit groeit en broeken zijn altijd te lang.(vooral die van prenatal) hebben jullie dat ook? of heeft ons schatje gewoon een lang bovenlijfje (wat goed kan heeft haar vader ook in verhouding met zijn benen)

gr.
gemmie

Ik denk dat het met de kleertjes van die kleintjes altijd getob is... de ene 62 (als voorbeeld) is de andere niet. Broeken zijn hier ook altijd te lang.

In de winter ga ik het denk ik afwisselen. Sommige truitjes zijn wat dunner, daar doe ik dan een romper met lange mouwen onder en de truitjes die wat dikker zijn krijgen er een romper met korte mouwen onder. Het ligt natuurlijk ook aan de temperatuur buiten...

hoi,
ik heb maat 56 broekje van de prenatal daar verzuip ze nog in.
terwijl ze truitje maat 62 aan kan.
me dochter had het ook moest altijd de mouwen een omslag geven,ze had ze lange bovenlijf.ook deze dame heeft dat.
ik heb altijd gewoon rompers met korte mouwen of zonder mouw,gewoon shirt met lange mouw.in me huis is toch meestal 21 graden.
gr marjan

hier is het wisselend

ligt aan wat ik haar aandoe

ene keer is eht romper lange mouw met iets met korte mouw erover en andere keer is het romper korte mouw met lange mouw truitje erover heen.

enige wat ik probeer te voorkomen is 2x lange mouw over elkaar, dat is zo lastig en zit niet lekker.

broekjes passen nooit goed en ik heb hier maat 50 wat meer 62 lijkt enz. per kledingstuk kijk ik wat past.
ik heb hier dozen met mt 56,62 en 68 staan, maat 50 gaat al naar zolder.
Ik denk dat ze rond kerst mt 68 heeft, maar we wachten af
gr sabine

denk dat je heel goed naar je kind moet kijken.
mn oudste heeft het snel koud, die krijgt dus in de winter een dikke trui met een lange hemd aan,
aleiyah heeft het juist weer heel snel warm.
die zou genoeg hebben aan een trui en een korte romper. of een lange romper en een dun truitje.

wat de maten betreft:
ik snap niet dat die maten per 6 cm gaan!!!
over een week of 2 zal aleiyah maat 56 niet meer passen en moet ze dus naar 62 die weer veelste groot is.
verschrikkelijk is dat! te grote kleren, maar je kan je kind uiteraard ook niet in te kleine kleren duwen.
stom hoor, die maten!

liefs, do

Die kleine van mij heeft nu aan de bovenkant maar 68/74 en maat 74/60 rompers, waar natuurlijk de mouwen veeeeel te lang van zijn. en heeft van broekjes nog maar 62.

M'n zoontje heeft hetzelfde heel lang gehad. Had in de breedte een maat groter nodig dan in de lengte. Nu pas passen broeken zowel in de breedte als in de lengte goed. Hij heeft nu maat 92 en hoef ze voor het eerst niet op te stropen (hij is nu bijna 2) boven klering heeft ie wel nog maat 98.

Liefs Jen

Ik ga in de winter vaak voor laagjes.
Liever twee dunne laagjes, dan 1 dikke laag.
Vaak staat een romperetje met lange mouw met een shirtje met korte mouw trouwens ook vaak erg leuk!
En vestjes zijn vaak erg handig!

Het ligt idd vaak aan het merk welke maat je moet hebben! Rompertjes gaan hier overigens alijd op 60 graden en in de droier! Daardoor zijn ze ook sneller te klein!

hoi dames

vestjes vind ik voor mijzelf ideaal, maar voor de kleine nog niet.
ik weet niet ik heb altijd ruzie met die ritsen, die zitten dan vlak onder haar kin en ze vouwt zichzelf op, heeft ze de rits voor haar mond zitten enz.
ze heeft overslagtruitjes met drukknoopjes, die zijn wel fijn.
voor de winter heb ik fleece en velours truitjes, lekkere warme truien, makkelijk aan te doen. ook broekjes kijk ik vooral naar of eht lekker zit en lekker warm is.

gr sabine

Terug
Bovenaan