winterjas aan en uittrekken dat gaat zo lastig

Ik heb een winterjas voor de kleine meid, die absoluut niet te klein is maar toch erg lastig aan en uit te trekken is. Ze vind het zelf ook geen pretje maar als hij eenmaal aan is, zit hij prima.
Hebben jullie ook van die lastige jasjes, of is haar jasje gewoon erg stug?
Wat voor soort jasjes (materiaal) hebben jullie en gewoon de passende maat of een grotere maat?

Groeten

Hoi,

Ik begrijp wat je bedoelt. Wij hebben dit probleem ook. Ik heb een jasje voor haar gekocht in een maat groter (maar hij valt goed). Tiara vind het ook niks en ze houd dan ook nog expres haar armen stijf dus dan lukt het helemaal niet. Nou moet ik wel zeggen dat Tiara het aan en uit kleden zo ie zo niet erg leuk vind. Vooral  al ik ergens op visite ben kan ze erg tegenwerken en het op een brullen zetten ( het zweet staat dan echt op me rug). Ik ben blij dat ik niet de enigste ben. Hopelijk gaat het snel over.

Groetjes Nancy

hoi hoi,

Hebben bijna alle kids! Ik heb een jasje in maat 74 terwijl hij normaal 68 draagt. Ruim zat dus, maar ik moet mijn zoontje echt op de bank neerleggen om zijn jas aan te trekken. Nu was dat bij mijn oudste zoontje destijds ook het geval. Gaat vanzelf over als ze doorhebben dat ze zelf een arm kunnen buigen en strekken en deze door ene mouw heen kunnen steken. Duurt nog ongeveer totdat hij een maand of 6/7 is.....

Succes! Groetjes, Misja, mama van Thijmen (3jr.) en Marten ( 13 weken)

Ik heb ook zo'n stugge winterjas, krijg 'm bijna niet aan, mijn man loopt er helemaal mee te tobben. Ik heb nu een lekker dik vest gekocht, die rekt wat meer mee, bevalt erg goed tot nu toe.

Groetjes,

Esmeralda (mv Matthijs 21-08-2006)

Terug
Bovenaan