Winterjas dilemma opgelost aaaaaaaaaah!

Hay meiden,

Jullie hebben vast ook gemerkt dat het echt koud is nu.....en het zal alleen maar erger worden......

Mijn winterjas past niet meer, krijg hem bij mijn buik nog net dicht maar zit veel te strak. Ook is dit het geval bij mijn borsten, die in die jas helemaal plat gedrukt worden (haha nooit gedacht dat ik dat zou schrijven ;-)).

Kortom, dit gaat niet meer........ik heb op internet gezocht naar een mamajas............de prijzen vallen me tegen en die ik echt leuk vind zijn over de 100 euro...........dat ga ik dus niet doen voor één winter....

Maar nu heb ik een mooie gevonden op Marktplaats!! Ik betaal er 50 euro voor maar hij is nieuw!!

Laat de regen en sneeuw maar komen want Jessica heeft het niet snel koud!

Dus mijn tip: zoek even op marktplaats!

xxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Ik ken je dilemma, maar ik heb gelukkig nog een winterjas liggen van mijn tweede zwangerschap. Ik ben 3x in dezelfde periode zwanger geweest, dus ik heb ook nog redelijk wat kleren liggen, ook een winterjas. En als je een nieuwe winterjas echt te duur vindt, kun je ook voor een leuke poncho aan. Toevallig heeft mijn moeder vorig jaar een hele leuke en dikke voor mij gebreid en die is nu echt ideaal.
 
Ik liep van de week ook tegen het winterjas probleem aan, ik heb een nieuwe gekocht in de winkel, een lange en een maatje groter. Voorbereid op een dikke buik de kou in hahaha

Krijgen onze kleintjes het niet koud in ieder geval hihi
 
Ik ben juist twee x in de zomer zwanger geweest en zat ook met dat probleem. Ik heb een lange oversized XXL bij de H&M gekocht voor 60€. Die echte zwangerschapsjassen zijn me veel te duur ;)
 
Ik loop nu nog met een twijfeljasje aan niet echt zomer maar ook niet super dik en die draag ik los kan bijna niet meer dicht met een poncho erover heen.
Ik ga ook niet veel geld uitgeven aan een winterjas ik zie wel en als het niet zo mooi is dan gooi ik gewoon de poncho erover heen
 
Ik leen een jas van mijn moeder....ze heeft gelukkig een leuke vlotte smaak ( en een dikke buik, Haha). Tot nu toe kan ik mijn eigen jas nog aan, maar dat is ook een twijfelaar, was gister in het bos best fris.
Die poncho is een goed idee kimmie24.
 
Ik heb, gek genoeg misschien, een hele leuke jas gekocht bij de Bristol. 70€ Daar hebben ze nu relatief vlotte jassen voor "een maatje meer"
Maar met een tweeling in mijn buik komt dat met dat maatje meer wel goed! Fijn dat de knopen gewoon weer dicht kunnen en ik heb 't idee dat ik echt nog wel verder uitdij..
 
Terug
Bovenaan