winterjas...... help

A

Anoniem

Guest
Ik kan dus geen goede winterjas vinden en ik heb echt een nieuwe nodig, want zit nu echt strak (ja dom ik ben op het laatste moment pas gaan kijken...)
Heeft iemand een idee waar ik het (voor een normale prijs!) kan kopen?

Of heeft een van jullie er een liggen die ik kan overnemen?

groetjes Maris

Hey Maris,

vervelend joh, dat je geen jas kunt vinden. Je hebt hem toch wel nodig nu hé? Ik weet niet waar je allemaal geweest bent, maar C&A of V&D heeft ook wel leuk spul, voor een betaalbare prijs, en vooral nu... T is overal opruiming.

Heb geen jas voor je liggen meid.

Succes met het kopen van een jas!

Liefs Debby.

Mijn schoonzus was ook in maart uitgerekend en toen moest ze ook een winterjas....nergens te krijgen!

Misschien is een poncho iets voor jou? DIe kun je overal krijgen...kun je als een grote sjaal om je heen slaan?

Verder heb ik ook geen gouden tip...Misschien een goedkoop uitverkoop-jas bij Hennes en dan 2 maten groter dan anders?

Succes
x anouk

Tis echt een drama.... En ik heb normaal maat L, dus ik kan het niet af met een xl. En xxl hebben ze meestal niet eens.
En een poncho zal ik wel even kijken of ik die kan vinden.

groetjes Maris

ps als iemand een jas heeft, erg welkom!

He Maris,
Ja meid en met deze kou kan je wel een jas gebruiken hé!! Helaas kan ik je er niet mee helpen. Vind een poncho inderdaad een goed idee en heb je al aan marktplaats gedacht of tegenwoordig heb je ook koopplein.nl misschien vind je er iets naar je zin
succes he

groetjes
Achnita

Hey Mariska,

Ik reageer hier niet zo vaak, zit wel met je op de zomerhyves.........
Heb daar ook laten weten dat ik zwanger was van de tweede.
Ondertussen is Famke 23 december geboren, en alles gaat hier heel goed!!!
Maarre om op het onderwerp terug te komen, ik heb nog wel een winterjas voor je..........
Het is een bruine jas, een A- model, ik heb hem heel mijn zwangerschap kunnen dragen, terwijl ik toch alles naar voren droeg. Het is geen heel moderrn model, maar wel lekker warm, en met een leuke sjaal doe je al heel veel he
Als je geinteresseerd bent, laat het maar ff weten............

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan