Winterjas kopen

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ben alweer een tijdje op zoek naar een leuke winterjas voor Evi. Die van haar is nu nog niet te klein, maar het einde van de winter gaat ie niet halen denk ik.
Bij ons in de stad heb ik niks leuks (en nog een beetje betaalbaar) kunnen vinden, maar op internet staat ook nog maar heel weinig!
Heeft iemand nog leuke tips, waar ze nog wél winterjassen verkopen?

Groetjes

Hey!

Ik had hetzelfde met Nina, ze werd te groot voor wat ze had en het te koop zijnde baby spul. En ze was eigenlijk net te klein voor de normale winterjassen. En inderdaad: nergens meer te krijgen potjandikkie! Nou had ik al een leuke jas gezien op kleertjes.com maar vond hem steeds te duur en nu kon ik hem begin januari krijgen met 40% korting! dus toch maar een duur jasje gekocht met mega korting, in maat 92 kan ze hem nog een winter straks, hahah! Misschien zit er nog iets voor je tussen daar?
Succes met zoeken ermee in ieder geval....

Liefs, Marieke

heb je al bij de c&a gekeken?

of de h&m? misschien hebben die nog winterjasjes.

ik had t zelfde probleem. heb nathalia haar winterjasje bij een babyspeciaalzaak gekocht (in de uitverkoop)

hij is niet heel erg mooi, maar als t een beetje meezit, kan ze volgende maand, of over 2 maanden haar lentejasje aan (tussen zomerjas en winterjas in)

succes met zoeken

liefs, do

Ik heb twee weken geleden een winterjasje gekocht, maat 74, bij Zeeman. Hij is mooi en erg lekker warm.  

Terug
Bovenaan