Winterjas of deken wandelwagen

<p style="text-align: left;">Wat trekken jullie je baby aan in de wandelwagen? Nu het wat frisser wordt is een deken misschien nier warm genoeg, net waren de handjes En voetjes na 15 min wandelen best koud. Nekje voelde goed maar zulke koude handen en voeten zijn vast niet fijn. Ons kindje is 5 weken, in de winter dus ca 12-30 weken oud. Moeten we dan een winterjas kopen of een dikkere deken? Of de voetenzak? Dacht dat die laatste voor de buggy is en dan moet denk ik alsnog een winterjas?</p><p style="text-align: left;">Heb echt geen idee sorry ?</p>

Een winterjas of een dikker vest en dan nog een dekentje erover tot de borst ongeveer. En handschoentjes om de handjes warm te houden als je baby ze boven de deken houd. En voor de voetjes kun je dikkere sokjes of slofjes aandoen. 

Sws een winterjas! Voetenzak kan, een gebreide versie of een dikke deken. Daarbij natuurlijk ook een mutsje ed

Allebei! Alleen een deken is niet genoeg want die ligt nooit netjes tot het nekje opgetrokken. Tip: koop een dik gevoerd vest, zit veel fijner dan een echte jas bij ukkies. Daar overheen legde ik altijd nog een dikke deken, soms ook gewoon een fleecedeken van de bank. Lekker instoppen en klaar. Maar een winterjas en muts heb je zeker nodig! Als het heel koud  was, deed ik nog sokken over de handjes..

Onze dochter is eind januari geboren. Ze had een dik vestje aan, met mutsje. In de wandelwagen hadden we een voetenzak van koeka liggen, die heerlijk gevoerd is. Ze lag heerlijk warm ingepakt in de wandelwagen.

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/noppies-slaapzak-narni-pink?gclid=EAIaIQobChMI162FiPeE7AIVBYbICh1L3w8-EAkYASABEgLdaPD_BwE

Hebben ze in groen en oud roze, 80 cm is die, lag ze in vanaf de geboorte. En wauw echt 1 van de beste aankopen bij ons. Lekker dik en gevoerd 

Baby omdat die stil ligt 1 laagje meer dan jijzelf. Dus jij winterjas aab je baby ook met een dekentje! Koude handen kan je soms niet zo veel aan doen. Handschoenen aan en dat ze aanblijven is lastig met zon ukkie. 

Dankje, we hebben een voetenzak die bij de waten hoort maar die is voor als het een buggy wordt. En eentje voor de maxicosi dat zou nog een idee kunnen zijn maar sowieso op zoek naar een fijn winterjasje of vestje dan! De tip van MevrouwBoes kende ik ook nog niet maar ook een optie. 

Terug
Bovenaan