winterjas/vest dilemma

Hey hey,

Hebben jullie al een winterjas of vest waar je buik in past?
Ik zoek me rot naar een leuke winterjas of een lekker dik wollen buitenvest waar mijn inmiddels behoorlijke grote buik in past, maar vind veel dingen zo tuttig en stijf. Jullie nog tips?

Met zo'n koude winter op komst wil ik toch wel iets warms aan :)

Liefs, Kirsten
 
Hay hay,

Ik zat met herzelfde probleem......ik heb een nieuwe mama-winterjas die 90 euro koste (kaartje zat er nog aan) van marktplaats! Ik heb hem voor 50 euro gekocht en hij zit mooi en lekker!!

www.marktplaats.nl
mode dames
zoeken: positiewinterjas

succes xxxxxxxxxxxx
 
Hey :)

Ik heb al een winterjas gekocht...Een maand geleden al. Wat ik dus niet moest doen!! Toen was mijn buik nog niet zo groot en wist ik niet zo goed welke maat ik moest nemen, Normaal heb ik een Sje...Ik heb maar een L genomen...Hij leek mij zo groot en helemaal niet op maat, maar ik draag hem nu en hij past nu nog heel goed...Ik denk tegen december of februarie aan dat ik hem niet meer pas...Zal zonde zijn!

Dus dames niet te kieskeurig zijn, en niet denken baah wat een groot ding! Kies de juiste maat;)
 
Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog een positiewinterjas die ik nu ook nog aankan. Verder heeft mijn moeder vorig jaar een lekker grote en dikke poncho gebreid die ik nu vaak ook aandoe als ik naar buiten ga. Je kunt ook kijken bij bonprix. Die hebben op zich voordelige en leuke zwangerschapsmode.
 
Op wehkamp.nl zijn er wel leuke jassen vind ik, heb zelf niet echt verder gekeken nog, want ik pas mijn jas nog (beter dan voor ik zwanger was zelfs, aangezien ik zoveel afgevallen ben:p)
Marktplaats is eigenlijk ook wel een goed idee! Ga eens kijken voor mogelijk een leuke jas erbij :$
Succes met zoeken! Ohja en trui bij penatral, hebben ze een hele dikke(vind m zelf iets te duur)
 
Ja me jas pas ik gelukkig nog wel:p maar ben gisteren voor snowboots weeste kijken nou is niet aan te komen omdat ik van die dikke benen krijg en vocht vasthoud had ik leuke gezien klemmen ze me benen af ik balen tuurlijk want ze waren maar 40 euro dus viel wel mee en vesten pas ik meestal nog:) dus weer geluk en heb ook al zwangerschapskleren gehad dus zit ik ook ff goed mee

Xxx
 
Hoi meiden,

Ik zat ook met dat probleem, en wilde een niet te dure winterjas, nu was ik afgelopen donderdag bij de H&M en daar liep ik tegen een lange dikke jas aan, die heb ik gewoon 2 maten groter gepakt en heb ik nog meer dan genoeg ruimte bij mijn buik, dus hoop dat ik dit lang genoeg aan kan!!

succes iig met je zoektocht :D

liefs x
 
Terug
Bovenaan