Winterjas

<p>Hallo, </p><p>Ik ben nu al 3 weken op zoek naar een echte winterjas. </p><p>Ik heb al heel veel merken besteld, maar niets is warm genoeg voor de winter of zit niet lekker. Ik had al noppies, mamalicous, h&m, bonprix.</p><p>Iemand nog een tip voor mij?</p><p>Ik weet echt niet meer waar ik nog moet gaan zoeken. </p><p>Groetjes, Sandra</p>

Ik heb vorig jaar bij de C&A een gewone winterjas maar een maat groter gekocht dan m'n maat voor de zwangerschap. Was toen een 4 a 5 maand zwanger denk ik. Vond de zwangerschapstesten nogal prijzig en op het moment dat ik er echt 1 nodig had waren veel uitverkocht.

Ja de jassen zijn idd prijzig, maar ik ben erg klein (1,62m) en als ik een nummer of 2 groter ga bestellen, ziet het eruit als een tent. 
Ik ben medio december uitgerekend, dus moet er een flinke buik in de jas passen. ;) 

Ik vond de zwangerschapsjassen of veel te duur of totaal niet mijn smaak. Mijn ‘oude’ winterjas was een mooie wolle met knoopriem en drukknopen., dus redelijk verstelbaar toen mijn buik flink begon te groeien. De 2 drukknopen heb ik uiteindelijk moeten verplaatsen en toen deze niet meer goed dicht konden, had ik een mega grote sjaal die ik over de opening van de jas drappeerde. Ik heb het heerlijk warm gehad en mijn buik ook. Ik ben 31 januari bevallen van onze dochter. Maar heb wel geluk gehad dat we geen strenge winter gehad hebben. 

Miss via asos, daar heb ik een zwangerschaps parka van, een tussen jas. Daar hebben ze best veel positie kleding. Altijd wel iets in de sale. 
In de winter droeg ik een nep bontjas deze heeft haakjes het onderste haakje los gedragen. Ik was toen wel pas op de helft. 

Ik had destijds een softshell jas van Mamalicious met inzet stuk voor de buik en later voor de kleine. Deze was in herfst/lente tiptop en in de winter had ik er een fleecevest onder. Ik draag de jas nu nog steeds, zonder inzetstuk als normale jas. (was uitgerekend in maart)

Nooit een positie jas gehad en mn zoon is van februari.
Ik kon mn gewone jas echt nog lang aan, zat er strak maar t ging. En helemaal op t eind gewoon dikke trui/vest en sjaal aan en jas open gelaten..
(En ja k liep best wat buiten met de hond! Maar ging prima!)

Terug
Bovenaan