Winterjas

Hallo allemaal,

Ook hier leg ik mijn vraag maar neer in de hoop dat jullie voor mij een oplossing hebben. En waarschijnlijk niet alleen voor mij.

Ik ben inmiddels alle zwangerschaps winkels af geweest maar kan nergens een winterjas vinden die zo groot is dat ik mijn groter wordende buik erin kan proppen. Ik heb gevraagd wat ze  vertellen aan alle vrouwen die ernaar vragen. Zij zeggen dat je een a-lijn jas moet kopen die over je borsten sluit maar waar je buik ondervandaag kan groeien. Nu ben ik een enorme koukleum en zie altijd enorm tegen de winter op (zwanger of niet, ik draag graag meerdere lagen kleding) Een ontblote buik is dan ook niet mijn beeld van lekker warm! Ik moet nog tot april en dat betekend dus de hele winter door. Hebben jullie tips?? Desnoods moet ik er 1 zelf maken maar ik zal warm de winter door komen!!!


Alvast bedankt voor het mee denken,

Odette
 
hoi! ik had de mazzel dat ik t/m de 9e maand nog in mijn eigen jas paste (ben afgelopen maart bevallen), maar heb ze toendertijd wel gezien bij H&M op de mama afdeling!! Misschien nog een beetje vroeg (ben lange tijd niet meer bij H&M geweest dus weet niet of de jassen er al hangen), maar ze komen elke winter, speciaal voor flinke buiken! Ik zou er echt eens gaan kijken als ik jou was
Succes! Stephanie
 
Hoi Odette,

Ook ik zat met dat probleem, ik was dit jaar toe aan een nieuwe jas, oude had ik al weggegooid. Maar ik vond het zonde om nu een jas op de groei te kopen en dan volgend jaar met zon gigantische jas te lopen. Leuke winterjassen zijn ook niet goedkoop. Mijn moeder kwam op een goed idee, ik heb bij de C&A een hele eenvoudige zwarte jas van € 50,- gekocht die tot op de knieen komt dus lekker warm. En heb gewoon een grote maat genomen. Kan ik volgende winter weer een leuke jas gaan kopen en heb ik het deze winter toch lekker warm voor maar € 50,-

Jacqueline (21 wkn)
 
Hallo,

Misschien is een dikke poncho een idee? Ik kan me nog redden met fleece-vesten, ben begin december uitgerekend, dus hoef niet de hele winter door. Mijn buik pas nog wel in dikke truien en vesten, en dat is voor mij warm genoeg, ik heb het gedurende mijn zwangerschap nog geen moment koud gehad, terwijl ik normaal gesproken een koukleum ben. Zit op mijn werk constant met de airco aan, terwijl mijn twee collega's, de schatten, dikke truien meenemen voor de Syberische temperaturen, ha, ha! Maar ja, anders zit ik in mijn hemd te werken en dat vonden ze ook weer zo sneu voor mij. Misschien dat jij het deze winter ook wat minder koud krijgt dan normaal, door de hormonen? Hoe dan ook, succes met het zoeken naar een jas!

Jootje

 
Terug
Bovenaan