winterjas...

A

Anoniem

Guest
hallo,
wil langzaam gaan kijken voor winterjas.Maar welke maat?86 of 92.Mijn meisje heeft nu in de shirts 80 en heel soms 86 maar is wat groot.ze is al 1 jaar en 1,5 week,hihi.
wat doen jullie?
groetjes gaby

ik heb een winterjas in maat 86 gekocht mijn oudere dochter had pas 92 aan toen ze bijna 2 was

ik heb maat 80 gekocht maar die viel groot uit. Ik heb hem gewoon gepast in de winkel, dan kun je meteen zien hoe die uitvalt.

Groetjes sandra

Ik heb maat 80 gekocht (kado van opa en oma voor Linde's verjaardag).
Hij valt ruim en ik heb nog een hele mooie maat 86 van Roos dus ik hoop dat ze die in januari aan kan.

Groetjes Daniëlle.

Ik ben al de hele week aan het kijken voor een winterjas want ik kan niet echt een leuke vinden die ook nog betaalbaar is. Ik twijfel tussen 86 en 92. Ze is nu 14,5 maand en begin december is ze 1,5 jaar. En ze is nu 80 cm lang. Ze draagt nu 80/86. Ik denk dat het aan het merk ligt. Ik kijk naar beide maar ik wacht nog even met kopen omdat ze misschien wel een groeispurt maakt of niet. Ik denk zelf dat het 92 wordt.

Heeft iemand nog leuke tips voor een winterjas???? (max 50 euro)

gr
Marielle

Bij van de ven hingen leuke.
Niet al te duur.

Ik zou hem ook even passen in de winkel.

Dean heeft van de buurjongens een heleboel kleding gekregen en ook winterjassen. Hij heeft nu maatje 80 en heeft dus al een winterjas in maat 86 en 92. Heel makkelijk. Zou niet weten waar je een niet al te dure jas kunt kopen. Gewoon even rondkijken denk ik.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan