winterjas

Hoi hoi,

Ik ben al aan het kijken voor een leuke winterjas voor mick (voordat alle leuke weg zijn). Maar zit erg te tweifelen over welke maat ik nou moet nemen. Hij zit nu in maat 68/74. En het gaat allemaal zo hard dat ik ban ben dat hij misschien halverwege de winter uit een 80 is gegroeid. Hoe doen jullie dit?

86 lijkt mij echt te groot hoor! Volgens mij blijven ze wel een tijdje in mt 80 zitten,mdat gaat iig minder snel dan van 62 naar 68. Ik heb zelf een 80 gekocht lijkt mij dat ik daar toch zeker tot maart mee kan nou dan heb je het ergste (hopelijk) wel gehad. Maar misschien moet je wel wat jassen vergelijken qua maat bedoel ik.

Volgens mij is 86 ook te groot. Wij hebben ook een dochtertje van 2 en die zat toen ze een jaar was in 86 en zij was vrij lang voor haar leeftijd. Maat 62 zijn ze heel snel uit, maar voor ze uit 80 zijn zijn ze toch vaak bijna wel een jaar.

Ik heb zelf nog van m'n andere dochter en dat is maat 68 en maat 86, maar als ik een nieuwe ging kopen zou ik voor maat 80 gaan.

Moeilijk he!ik heb maat 74 gekocht,en hoop dat ie eind oktober nog wel past,was nu best nog ruim.denk niet dat hij er heel de winter mee door kan,maar dan neem ik nog wel wat in de opruiming
86 had mijn zoontje vorig jaar met 1,5 jaar

liefs jootje

Terug
Bovenaan