Winterjasjes.

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie de winterjasjes al aan? Ik vind het wel koud buiten, maar net te koud vor de zomerjas, maar weer te warm voor de winterjas.

Ik ga zo wel ff op de fiets boodschapjes doen, en ik denk dat ik dan tohc maar de winterjas even aan doe.

Gr. Natasja mv JAmie

Hier nog geen winterjas, wel een vestje onder haar spijkerjasje (dus een laagje extra zeg maar). Het is nog zo vroeg voor winterjasjes, maar dat is meer mijn probleem zucht....

Was trouwens net buiten en hier in Utrecht is het niet echt koud verder

Groetjes
Susan

Wij hebben nog geen winterjasjes aangehad, moet ze nog uitwassen! Net op de fiets (in het zonnetje) naar de groentenboer, maar in de stromende regen teruggefietst (gesjeest!). Toen waren de handjes wel koud, dus lekker opwarmen op de bank..

mmm, lekkere warme chocomel met slagroomweer!

Lisenka mv Tessa

Ik doe een trainingsjasje met capuchon onder z'n spijkerjack. Erg stoer. Je kunt ook een bodywarmer over het zomerjasje aandoen. Is niet zo duur, maar staat ook erg leuk!
Liefs Nelleke

Yoëll heeft een feece vestje aan als we naar buiten gaan. En anders inderdaad een spijkerjas met bodywarmer.
Heb vandaag wel bij C&A een winterjas gekocht. Zit een binnenvoering met daaraan een capuchon in, deze kun je eruit ritsen. De soort van bontkraag kan er ook nog uit.
Er is effe geen vergelijkbaar plaatje van te vinden. Ik zal van de week een foto maken

vandaag was het hier echt fris in gelderland.
met z,on gure wind erbij,ze heeft de winterjas aangehad voor het eerst.
normaal heeft ze een fleecejack aan ,maar was nu echt te koud.
gr piewie,mv Mila

Ja klopt !! Hier in Westervoort was het ook ijskoud. Hij heeft ook echt zijn winterjasje aan gehad. Zelf heb ik vanmorgen de voetenzak even in de wagen gehad.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan