Winterslaapzak met lange mouwen

Hai mama's,

Heeft er iemand ervaring met een winterslaapzak met lange mouwen? Onze kleine uk ligt steeds maar weer boven de dekens, ondersteboven, dwars etc. etc. Nu zat ik erover te denken om een slaapzak met lange mouwen te kopen, is dat iets? Heeft er iemand ervaring mee?

x

Hoihoi,

Ik heb voor Marissa een slaapzak met lang mouwen want zij krijgt echt geen deken in bed. Ik vind het ideaal voor koude nachten omdat je weet dat ze het altijd warm genoeg hebben. Nu wissel ik nog af, voor haar middagdutje krijgt ze haar gewone slaapzak aan omdat het overdag niet koud is. 's nachts krijgt ze dan haar slaapzak met lange mouwen. Ik heb dan ve andere moeders al begrepen dat ze goedkope hebben bij de hema en prenatal

groetjes Linda

Hoihoi,

ik heb al heel wat slaapzakken hier in huis gehad voor alle kids maar ik zweer echt bij de slaapzak van www.slaapje.nl  
Deze slaapzak is superzacht,zit heel goed en is heerlijk warm. Ik gebruik hem nu het weer wat kouder wordt voor levi met alleen een romper eronder en in de winter gaat er een pyamaatje onder. Ik heb ook de combisleeper gehad maar vond ddat echt een onding,zo stijf en de schouders bleven in de slaapzak staan en de hoofdjes verdwenen er zowat in, nee dat was eecht niet ons ding.
Maar de slaapje is echt ideaal.

groetjes chimene

Bij prénatal hebben ze binnenkort weer de mammadagen. Daar hebben ze ze ook en die beviel mij vorig jaar super. Stijn ligt nu wel steeds keurig onder zijn dekentje dus heb ik het nog niet nodig maar als het van de winter kouder is zal ik er zeker weer een kopen.

Stijn heeft hem vrij lang doorgedragen omdat hij steeds dunner werd door gebruik van de wasdroger en later heb ik de mouwen eraf gehaald.

Groetjes van marloes

hoi

Ja wij gebruiken hier ook slaapzakjes met lange mouw.
Ik heb er vorige week eentje van de Prenatal gekocht, die bevalt super. Nu inderdaad nog met een romper maar in de winter ook een pyjama waarschijnlijk. Hier zijn dekentjes ook niet echt weggelegd voor de kleine en met een slaapzakje blijven ze toch warm..
De combisleeper vind ik nogal duur moet ik zeggen en deze van gewoon merk prenatal volstaat ook prima, was iets van 16 euro.

Hoi,

Vinz ligt hier de ene keer op en dan weer onder zijn deken.... Ik doe hem dus wel een slaapzak aan.
Heb toevallig gisteren een winterslaapzak bij de hema gekocht en was al van plan om de andere(wil er toch 2 hebben) bij de Prenatal te kopen. Afgelopen winter heeft Vinz die met (afritsbare) mouwen gehad van de Prenatal en die vind ik ideaal dus zo een wil ik er graag weer hebben. Bedankt voor de tip van de mama weken bij prenatal(wwet niet meer van wie) dan wacht ik daar nog even op, scheelt toch weer.

Groetejs Marije

Ook hier is in de winterslaapzak uit de kast gehaald. Dylano heeft er 3, maar 1tje is bij de ritssluiting een beetje ingescheurd.
Ik vind ze ideaal... Als het minder koud is, kun je lekker de mouwen eraf ritsen.

Tip: Je mag ze niet in de droger doen! Staat wel in het labeltje, maar normaal gesproken gooi(de) ik alles in de droger, maar deze winterslaapzakken (Prenatal) krimpen wel snel.

Liefs Debby.

Feline heeft nu nog steeds een zomerslaapzak met romper aan. Wordt binnenkort een pyjama jasje en als het echt koud is een broekje. En ze ligt onder een lakentje met dekentje. Ik moet zeggen dat ze eigenlijk nooit zonder dekens ligt, ze is een rustige slaper.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan