Wintersport en kleding?

Hoi hoi,

We gaan over 6,5 week naar Oostenrijk!
Oooh wat kijk ik er naar uit, aangezien we nu 2 jaar niet zijn geweest.

Voor Myrthe heb ik al een jas, echt voor wintersport. Dit was eigenlijk toevallig. toen het ineens koud werd en ze jas nodig had, was dat het enige wat ik nog kon krijgen in de buurt.

Maar nu nog skibroek. H&M is uitverkocht, behalve zwart en dat vind ik niks.
En dan nog iets.... snowboots. Myrthe heeft nu maat 21, ik kan niks vinden. Alles is vanaf maat 22, en dan ook meeste al uitverkocht.
Zijn er fervente wintersporters die nog tips hebben?

Liefs irene

Ooooooh wat heerlijk!!!!!!! Ik ben heeeeeeeeel jaloers! Al ben ik nooit echt op wintersport geweest het daar zijn (geen skien of snowboarden voor mij) lijkt me fantastisch.
Qua kleding en schoenen voor de wintersport heb ik dus ook totaal geen verstand, maar kan je niet gewoon snowboots maat 22 kopen? Ze moet er toch dikke sokken in hebben toch?

X

Eh..... Marktplaats? Daar vind je veel (bijna) niet gebruikte skibroekjes en snowboots, zag ik..... voor die ene keer dat ze het nu aan kan (volgende keer wintersport heeft ze een andere maat).......
't Is maar een tipje!! Ik haal veel leuke nauwelijks gedragen spullen van marktplaats, echt een sport om iets leuks, goeds voor weinig te vinden, haha!!

wat leuk zeg :D
persoonlijk hou ik er helemaal niet van, geef mij maar zon, zee en strand hahaha
maar wel heerlijk om er even lekker tussen uit te gaan.
heb je al bij scapino gekeken? toevallig heb ik in de stad in mn handen gestaan met knal roze skischoenen voor nathalia. ook wel vanaf maat 22 maat vergeet niet dat je haar dikke sokken moet aandoen, en die schoenen vallen best wel klein.
ik heb ze voor mezelf wel gekocht. maat 41 terwijl ik maat 39/40 heb.
heerlijk warm hoor :p
bij skapino hebben ze trouwens ook hele skipakken maar gloof ook losse broeken en jassen, heb alleen niet naar de maat gekeken.
maar misschien een kijkje waard??

liefs, do

Hoi,

Bij de Hema hebben ze ook skipakken, weet niet precies wat ze kosten! en of je de broek los kan krijgen, ze zijn in het roze en in blauw te krijgen!
Ook winterlaarsjes koop ik vaak bij de hema, ook vanaf 20-21, ook schoenexpress heeft die normaal!

Succes en veel plezier op wintersport!

Hoi,

via marktplaats heb ik 1 setje gezien in haar maat. Ik heb erop gereageerd, nu maar hopen.

En nee alle winkels die nu genoemd worden is haar maat al uitverkocht!!!!

Hema, scapino (op een hele lelijke broek na) H&M, Otto, Wehkamp.....
Ik zag ze 2 weken geleden nog volop, maar toen zei manlief wacht nog even, straks komt er meer.
Waarom luister ik daar nog naar? GRRRRRR.....
Moet zeggen dat Myrthe nu maat 86 heeft, en maat groter ook echt te groot is (heb ik al geprobeerd namelijk)
Mocht iemand nog iets zien, dan hoor ik het graag, kan ik gelijk op site kijken.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan