wintersport en zwanger

A

Anoniem

Guest
hai meiden ik ben nieuw hier en heb een vraag aan jully wij gaan volgend jaar februarie op wintersport en we willen graag in augustes weer voor een eggie gaan maar is dat wel verstanding dat ik evt zwanger ben als we op wintersport zijn ja ik ga dan zoiezo niet skieen maar heb horen vertellen dat de lucht vochtigheid niet goed voor je is als je zwanger bent dus weet iemand hier meer van groetjes

Hoihoi!

1) misschien is het nog wel helemaal niet raak,
2) als je een goede skieer bent en je tempo aanpast is er niet veel aan de hand, ik was 4 maanden en toen heb ik nog geskied, op een veel lager tempo. Ik ben zelf ski juf dus ik ken mijn grenzen..............
3) met luchtvochtigheid heeft het niets te maken, het is echter beter als je niet de hele dag boven de 2000 meter grens gaat. Wij zaten in een gebied met een gletscher, tja, dat was voor mij verboden gebied.........ben 1 keer helemaal naar boven geweest, en toen de afdaling weer in gezet. Als je naar een gebied gaat in Oostenrijk heb je dit probleem niet zo, maar in Frankrijk zul je even op moeten passen om niet constant boven de 2000 meter te zijn.
4) tja, en we leven in nederland met zijn regeltjes. Een vriendin van mij woon in oostenrijk en geeft ski lessen, en heeft dat ook tijdens haar zwangerschap gedaan........en al de tips die hier boven staan vervielen bij haar.
5) overleg even met je gyn of VK.

Gr. Rimke
32 weken zwanger

hai rimke wij gaan naar frankrijk en waar we heen gaan ligt het dorp al op 2300 meter maar je hebt wel gelijk dat er veel regeltjes zijn als je je overal wat van aan moet trekken ja dan kun je niks meer en inderdaad mischien duurt het wel langer maar mischien ook niet het was bij de eerste meteen raak ja stiekem ga ik ervan uit dat het nu wat langer gaat duren maar fijn dat je reageert

A, Val Thorens.............tja, dat ligt wel hoog, en het is wel een feit dat je gewoon beter niet de hele dag boven de 2000 meter kan bivakkeren als je zwanger bent. Ik zou dan even contact opnemen met een deskundige, je verloskundige of gyn.
Verder gewoon lekker genieten hoor, je weet zelf het beste hoe je kan skien enzo........veel plezier alvast, maar eerst nog even de zomer door..........hahahaha!
Succes met zwanger worden en hoop dat jullie niet al te lang hoeven te wachten,

Gr. Rimke

hai rimke ik heb de verloskundige gebeld   en zij vertelde mij dat als ik lekker rustig aan doe en dus gewoon lekker in het zonnetje liggen dat het best moet kunnen ze vroeg ook van of ik zelf vaak last heb als ik zo hoog in de bergen zit maar dat is niet zo maar ik heb op google gekeken en de meningen verschillen er nogal van de gaat gewoon en de ander blijft thuis maar ik kan eigelijk niet zeggen ik wacht nog een paar mnd extra want ben er nu helemaal op ingesteld en het hoeft helemaal niet raak te zijn mischien ben ik nog geen eens zwanger als we op wintersport gaan het is allemaal niet van zelf sprekent   groetjes

Grappig is dat he, het verschilt gewoon per persoon!
Nou goed, lekker gaan genieten dus en je ziet wel hoe het komt toch!?
Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op een zwangerschap en dat je inderdaad van het zonnetje kunt gaan genieten daar MET een dik buikje!

Gr. Rimke

Hoi Hoi

Tja je weet niet of je dan zwanger bent ( hoop het wel voor je) Maar als je wel zwanger bent dan is mij verteld een skie vakantie niet heel verstandig hoor..

maar je moet ff afwachten denk ik

succes
xbloem 18 w 1d

Terug
Bovenaan