wintersport!

Heerlijk! Wil dit graag even kwijt, want ik vond het zo ontzettend leuk!

Een weekje geleden zijn we voor het eerst met Jasper naar het buitenland geweest op wintersport naar Fiss. Was best spannend, want het is toch een lange zit voor hem en zo favoriet is die maxi-cosi niet. Maar hij heeft zich er goed doorheen geslagen. We zijn ook niet in een keer gereden, maar hebben overnacht in Duitsland.

We waren in totaal met 7 volwassenen waaronder mijn ouders en die waren erg druk met oppassen, wat ze overigens heerlijk vonden. Zelf hebben we niet elke dag geskied uiteraard, want ik kan niet zo lang zonder Jasper.

Hij heeft zich prima vermaakt, al waren de nachten wat kort met hem. Hij sliep bij ons op de kamer (thuis nooit) en kreeg ineens ook nog twee boventandjes erbij (heeft al twee tandjes onder). Daar heeft ie wel wat last van gehad. Maar bij de aprs-ski buiten keek ie zijn ogen uit. De muziek maakte hem niet uit, want hij viel gewoon in slaap haha!

Het was erg geslaagd allemaal en ik heb nu al zin in de zomervakantie. Dan wordt het waarschijnlijk een camping in Italië en is hij ondertussen alweer ruim 1 jaar oud (jeetje, wat gaat het snel zeg!).

Heb er nog ff een fotootje bij gedaan. Kan het niet laten!

Groetjes,
Jacqueline

Lekker ingepakt in zijn skipakje haha!

Fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was!
Toch altijd afwachten hè, hoe het loopt met je kleintje erbij, maar zo te horen heeft Jasper zich voorbeeldig gedragen!

En wat een leuke foto, hij zal het vast niet koud gehad hebben!

Liefs Annemarie

Haha! Ja, ik had natuurlijk niet voor niets dat skipakje gekocht, maar het was elke keer een paar graden boven nul (vond ik op zich wel fijn voor hem). Dus toen het een keertje kouder was heb ik maar meteen gebruik gemaakt van zijn skipakje. Koud heeft ie het zeker niet gehad!!

Lekker dat alles goed is gegaan, en zelfs nog twee tanden rijker ook!!
Nou zo op de foto te zien had je mannetje het prima naar zijn  zin.
Op naar de zomer!!
groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan