Wintersport

Hallo meiden,

Wie heeft er al wintersportplannen? Geboekt? Of nog aan het rondkijken en vergelijken? Wij zouden graag met z'n 3tjes gaan. Lijkt me geweldig met Julian in de sneeuw...sleetje rijden, sneeuwpop maken en hem ook op ski's te zien. Maar ook zelf weer les te nemen en te oefenen (ben 1x eerder geweest, lang geleden).

Nu heb ik een website gevonden (kids en go, ofzo) en een brochure van Landal Skilife aangevraagd. Wie heeft er nog meer tips? Het is voor ons belangrijk dat de accomodatie echt is ingericht op  2 jarigen, dus met kinderopvang, skiles, vroege maaltijden etc.
Familie (als oppas)  meenemen is voor ons geen optie.

Ben benieuwd!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wij gaan januari naar Lermoos in oostenrijk, zitten direct aan de kinderpiste en de skilift.
Wij hebben de luxe dat we op vakantie gaan met opa en oma dus we elkaar af kunnen wisselen met skiën.

Waar je eens zou kunnen kijken is in Serfaus. Het is niet goedkoop, maar daar hebben ze superveel voor kids.

Hoi hoi,

Wij zijn naar Landal Rehrenberg(Oostenrijk) geweest en naar Landal Marina Lipno (Tsjechie). Toen wij naar Tsjechie gingen lag er helaas geen sneeuw, maar ze hebben sneeuwkanonnen. Het Park is netjes en goed onderhouden. Ook de huisjes zijn goed met zeer complete keuken. Aan de overkant van het park ligt de piste, met stoeltjes liften en een kinderpiste. 1 Apres ski barretje hihi en een supermarkt. Speciaal voor de kinderen hebben ze een tunnel onder de weg door gelegd vanuit het park.  Oostenrijk: Park was nog in aanbouw toen wij gingen dus hoe het zwembad en restaurant en dergelijke is, zou ik niet weten. Maar de huisjes zijn ook netjes en de keuken is ook zeer compleet. In de omgeving heb je wel veel meer te doen dan in Tsjechie. Je hebt in de buurt: Kaprun, Saalbach-Hinterglem, Zel am See, Krimml Wasserfallen, Grossklockner hochalpenstrasse.   Volgens mij beschikken alle parken in Tsjechie skilife over oppasservice en skiklasjes. Ik hoop dat je iets aan de info hebt. Ik heb allebei de parken als heel leuk ervaren en wij zijn al aan het rondkijken voor 2009. Maar daar zijn we nog niet echt uit. Oh ja wat ik wel hoorde dat het park Katschberg zeer geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen.

Liefs Yvette mv Maxime

Terug
Bovenaan