Wintersport?

Gaan jullie dit jaar op wintersport? Wij vertrekken zaterdag op zondag nacht richting Sell am See! Mijn ouders en broers+aanhang zijn daar ook!
We hebben besloten om snachts te rijden zodat onze kleine het minst last heeft van de lange zit!
Misschien kunnen we hier een beetje met elkaar kletsen en elkaar tips geven over hoe de lange rit leuk te houden en wat ga je daar doen?
We hebben voor de moeilijkste momenten een portbable dvd speler in de auto dus dan kunnen we een aflevering teletubbies kijken, verder nemen we wat kindercd's mee en genoeg speelgoed!
Wij hebben dit jaar speciaal voor een groot ski gebied gekozen omdat ik en mn moeder niet skieen en daar dus genoeg andere dingen te doen zijn, we gaan lekker sleeen, zwemmen en lekker 'boven' lunchen en warme choco drinken!
Verder heb ik 2 skipakken voor onze kleine en genoeg warme truitjes en leggings voor onder dr skipak gekocht! Wat een verschil met vorig jaar toen ze heerlijk warm tegen me aan hing in de draagzak! hahaha!

Benieuwd naar hoe jullie het gaan doen!

Liefs L81

hoi,
wij zijn met kerst een week geweest. Ook met (schoon)familie. We moesten 12 uur rijden. We zijn om 4 uur smorgens vertrokken. We hebben de fles en eetschema's zoveel mogelijk gevolgd. Even stoppen om te eten, heel even klauteren op de voorbank en weer verder. Ik heb regelmatig even naast haar gezeten om te spelen en slapen deed ze ongeveer zoals thuis. Het viel me heel erg mee.
Ik ski ook niet en we hadden een slee gekocht thuis met een rugleuning. Ik heb haar er een paar keer opgezet in de buggyzak. Ze zat vast met zo'n kinderstoeltuigje en dat ging prima!
Verder moest ze van de sneeuw niet zo veel hebben!

groeten Elke

Hoi,
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is.
Wij gaan zelf 15 februari maar we blijven dicht bij huis. Mijn man is altijd betrokken geweest bij de Nederlandse skischool in Winterberg. 3 uurtjes vanaf Tilburg en wij gaan een week naar Winterberg. De autorit zal wel meevallen maar ben erg benieuwd wat ze van de sneeuw vindt. Enne, snowboots vinden in zo ´n klein maatje (19) valt niet mee. En als ze al passen, dan kan ze er amper mee lopen, hihi.
Ook ik heb 2 skipakjes in geval van `ongelukjes`. Wel een goede zonnebril meenemen, da ´s belangrijk!

Groetjes en ik hoop snel te horen hoe het gegaan is.
Ursula

Terug
Bovenaan