wintertijd....

Gaaaap!!! Goedemorgen allemaal!
Mijn zoon is lichtelijk in de war door de wintertijd. Ik ook. Vanochtend was hij al om 4 uur (!) wakker. Klaar wakker!

Iedereen sterkte wiens spruit ook nog even moet wennen!

Uli
 
Het was hier gelukkig geen 4 uur, maar 6 uur en nog steeds veel te vroeg. En mijn jongste dochter van 7 maanden heb ik vanavond echt op moeten houden tot half 7, eigenlijk wilde ze om 5 uur al wel naar bed.
 
hallo,

ja ik heb er ook last van, mijn zoon sem word valt om 6 uur in slaap, dat betekent dus dat ik er smorgens ook alweer heel vroeg uit moet.
Verschrikkelijk.

Liefs Lonne
 
quote: Vlindertje2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2008 20:38:43'));

hallo,

ja ik heb er ook last van, mijn zoon sem   valt om half 6 uur in slaap, dat betekent dus dat ik er smorgens ook alweer heel vroeg uit moet.
Verschrikkelijk.

Liefs Lonne



 
Wij hebben onze dochter een uurtje langer opgehouden zaterdag... en ze werd gelukkig voor haar op "normale" tijd wakker: 8uur WINTERtijd.

Tip van een vriendin die we doen als de tijd andersom gaat: leef nog een dagje extra op de "oude" tijd (of hou er hooguit zelf rekening mee met je eigen bedtijd)... op maandag moet je zelf vaak werken en dus kinderen sowieso een bepaalde tijd uit bed... Dan merken zij er het minst van en jij dus ook!

Succes met bijslapen :)
 
Terug
Bovenaan