Wintertijd

Help, hoe programmeer ik mijn kind op de wintertijd?

Diederik is al een week om 5.00 uur wakker, ik dacht dat ik het nog zo handig had gedaan door hem de week voordat de tijd om zou gaan al wat later te laten slapen... Maar hij werd zondagmorgen dus echt om 4.38 uur wakker, arrrrghhhh!!!! En ook echt WAKKER!!!! zeg maar...

x Eline

Ik heb hetzelfde probleem. Hij wordt ipv 6:45 uur, rond 5:45 uur wakker. Ik heb al geprobeerd om hem overdag iets langer te laten slapen, zodat hij s'avonds wat later naar bed kan. Vanochtend ging het al iets beter. 4:38 uur is wel heel vroeg zeg!! Sterkte!

Hey Blossom,

Wat rot zeg. Hier eigenlijk weinig last gehad, heb net als jij de week ervoor al iedere dag de slaaptijd iets uitgesteld. Nu scheelt het dat als Floor wakker is, ze best nog wel eventjes in bed kan liggen spelen. Dus ze is wel een aantal keer iets vroegr wakker geworden, maar dan liet ik haar lekker spelen, en als ze het echt helemaal neit vol hield, even bij mij in bed spelen, zodat ze haar eten wel nieuwe tijd kreeg. En haar slaapritme paste zich vervolgens heel gemakkelijk aan aan haar eetritme.

Liefs,

T

Hoi

Ik denk dat ik weet wat er 'mis ging': Diederik zat in de afgelopen 2 weken in de overgangsfase van 2 naar 1 slaapjes, waardoor hij met 2 slaapjes 's nachts gewoon korter sliep en vroeger wakker was. Gistermorgen hebben we hem echt wakker gehouden tot het tijd was voor zijn middagslaap en toen 's avonds ook wat later erin. Dat werkte! Vanmorgen was het 6.30, wat voor ons doordeweeks een normale tijd is. Vandaag was hij wel moeier dan normaal: na 3,5 uur hebben we hem wakker gemaakt. Nou goed, ik hoop dat het vanaf nu weer goed gaat!

wij hadden ook wat moeite om Julia te resetten op de wintertijd. Maar nu een week verder wordt ze weer om de gewone tijd wakker. We hebben ahar 's avond wat later anar bed gedaan, zodat ze ook langer doorsliep. En nu gaat ze weer om haar normale tijd naar bed en wordt ze ook om haar normale tijd wakker.
Gelukkig...

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan