Wipstoel drama

Ja hoor, hier hebben we weer wat beleefd.....pffff

Vanochtend had ik een darmprobleempje dus had ik Yoëll in de wipper vast gezet voor de tv....hij wou niet in de box (gieren brullen krijsen) maar goed toen ging ie in de wipper dus tekeer als een klein varkentje.....ikke snel snel snel doen en hem snel los gemaakt.....toen ging ik even naar de keuken om een broodje te smeren en hoor ik ineens een gegil en gekrijs.....dus snel naar de kamer gerend.....lig meneer 3 meter van de wipstoel weg.....heeft ie zo liggen wurmelen (haha) dat ie er is uitgerold.....Dus heb ik lekker een half uur met hem zitten tutten en gek doen zodat ie het weer snel was vergeten...direct maar ff weer in de wipper geprobeerd en gelukkig zonder problemen...

Dus vanaf nu gaat ie dus ondanks het brullen maar weer lekker vast in de wipper......

Hoi Sunyra,

Nou dat is wel ff schrikken zeg, gelukkig heeft ie er niks van over gehouden. Wat kunnen ze soms in eene een rara beweging maken he. Tiara had het laats toen ik er vast had en van de trap liep, ze kukkelde bijna naar achter. Nou dat zal mij ook niet meer gebeuren hoor.

Groetjes Nancy

Nou Sunyra, ik heb gisterenavond hetzelfde bijna meegemaakt.
Ik ben me kapot geschrokken.
Ik had Danique even in de wipper gedaan en niet vast (stom van mij) ik moest alleen even snel naar boven om iets weg te doen en kwam gelijk weer terug.
Dus ben ongeveer 20sec weggeweest. Kwam weer beneden was Danique weg uit haar wipper. Lag ze ernaast naar het plafond te kijken.
Ze heeft niet gehuild, dus gelukkig is het niet hard gegaan.
Maar toch.
Dit zal ik ook nooit meer doen om haar los in een wipper te laten zitten al is het maar voor 10 sec.

Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan