Wipstoel

<p>Hoi! </p><p>Vanaf wanneer mag een baby in een wipstoeltje ? En hoelang mogen ze er dan in zitten? </p><p> </p><p>En iemand nog goeie tips voor darmkrampjes? </p><p>Mama van een lief meisje van bijna 2 weken oud ?</p>

Voor darmkrampjes: fietsen met de beentjes, en babymassage. En lekker knuffelen natuurlijk. Wipstoeltje zou ik mee wachten tot ze 2 maanden is. Ivm ruggetje 

Hangt van t stoeltje af, of ie liggend kan volgens mij. Krampjes had mn dochter heeeel erg. Naast haar veel in de draagdoek, hielp sab simplex t best. 15 druppels op een lepel voor de voeding, hoewel ik niet meer dan 3x per dag gaf. Uiteindelijk moeten ze er ook gewoon overheen groeien maar oh wat zielig..

Hallo 
Ik gebruikte cina baby VSM druppels voor de darm krampjes. En goede Avent drink flessen. 
Bijna nooit krampjes gehad. Als je goed blijft druppelen om de zoveel uur dan blijft de spiegel gelijk en helpt het gelijk als hij of zij er last van krijgt. Mijn zoontje is nu 3maanden en gebruik het eigenlijk nooit meer. 
Fietsen met de beentjes voorzichtig werkt ook en een buik massage met de klok mee draaien!! 
En als dat niet werkt een warm badje of een warme kruik in de rug leggen. 
En wippertje heb ik de eerste paar weken niet gebruikt. Toen hij 2maanden was legde ik hem er af en toe in om de voeding te laten zakken. Die van mij kan je in alle standen zetten. Maar je kan idd beter even wachten met echt zitten als ze wat ouder zijn en sowieso het nekje stabiel is. 

Hoi,

Ik heb een tijdje Infacol gebruikt, maar de klachten leken alleen maar erger te worden + mijn dochter kreeg last van obstipatie. 
Mijn cb raadde aan om water te koken of bijv bar le duc te gebruiken icm dr Brown fles. Deze flessen gebruikten we al, maar sinds we gekookt water of flessenwater gebruiken, zijn de krampjes ook over. 
Met de beentjes fietsen hielp ook vaak of haar zo neerleggen dat haar buikje op jouw arm ‘steunt’ 

Ik deed mijn dochter vanaf 2 maand in de wipstoel, maar dat was vaak maar heel kort steeds. Nu is ze 3,5 maand en zit ze altijd na haar voeding in de wipstoel. 

Terug
Bovenaan