wipstoel

A

Anoniem

Guest
ik was even benieuwd of jullie de wipstoel nog hebben staan,
ik namelijk wel. vera is nu dan 1,5 maar zit er nog dagelijks in om ff tv te kijken of een boekje te lezen. ze gaat er zelf inklimmen. ze vind het heerijk relax.

Hey,

Ik gebruik de wispstoel niet meer. Alleen als ik ga douchen dan zet ik Jesse er wel eens in of ik zet hem in de wasmand, kan hij daar lekker in spelen.

Als ik uit mijn werk kom douche ik altijd maar dan hoeft Jesse niet, vandaar de wasmand of wipstoel.

Groetjes Linda

Ik gebruik dat ding al heel lang niet meer. Zelfs toen ze nog kleiner was, gebruikte ik het niet veel

Hier is de wipstoel al vanaf dat Brian  +/- 7  mnd is niet meer in gebruik!
De jongens hebben hun eigen relaxstoel (gamma) en daar zitten ze dan ook graag in

Als ik ff snel alleen wil douchen dan vind Brian het super om even in zn bedje te spelen want dan mag zn grote knuffelbeer (1m hoog) hem gezelschap houden
Dus wij missen de wipstoel totaal niet

groetjes Achnita

Ik gebruik hem ook al heel lang niet meer. Feline heeft er ook niet heel vaak in gezeten. Nu komt hij binnenkort weer naar beneden voor de kleine man.

groetjes Maris

Hoi,

Hier hebben we het wipstoeltje al heel lang opgeruimd, Tara zat er sowieso weinig in, alleen toen ze nog echt heel klein was ^_^

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan