wipstoeltje bij 4 maanden

Hallo moeders en vaders,
Onze dochter van 4 maanden (19 weken) zit erg graag in een wip stoeltje, ze wil er het liefst de hele dag in, ik weet dat het niet zo goed is voor de rug, ik ben heel benieuwd hoe jullie kindjes dit ervaren en wat voor andere middellen jullie gebruiken, in de box vind ze niet echt meer leuk, hoe leuk ik het ook probeer te maken.

Ook in de wandelwagen vind ze het niet meer leuk om in de reisbak te liggen, ze wilt echt kijken. Hoe ervaren hullie dit en bij welke leeftijd hebben jullie de wagen evt. omgebouwd?

Alvast bedankt,

Corina.
 
hoi,
min dochter zit ook graag in haar wippertje... maar als ik haar op de grond leg op een speelkleed met een babygym eboven is ze ook een tijdje zoet mee. in de box en wagen ligt ze niet graag lang.
probeer wel het wippertje zoveel mogelijk te bekorten want dat is nog niet goed voor haar rug.
dochter is 15weken oud.
gr mariette
 
mijn zoontje zit heel veel in de wipper. Tegen mij hebben ze op het cb gezegd dat het achterhaald is dat het slecht zou zijn voor het ruggetje. Maar omdat ik vooral hoor van wel, ben ik er toch voorzichtig mee. Verder wil hij veel gedragen worden met zijn rug tegen me aan, zodat hij lekker rond kan kijken. Babygym is inderdaad ook een tip.
 
mijn zoontje zat ook veel in de wipstoel en zo hard mogelijk wippen leuk hoor,Hij was ook ong. 4 maanden toen hij in de wandelwagen ging ik had hem toen half liggend erin en hij vond het prachtig.In de box had ik ook altijd een babygym erboven je hebt ook een speelkleed met kruiselings bogen boven hem met speelgoed eraan waar ze tegenaan kunnen tikken
 
De wipstoel is niet zo goed goed voor jonge baby's omdat ze daar niet goed met hun hele lijfje kunnen bewegen. Dit hebben ze nodig om bijvoorbeeld te ontdekken dat ze op hun zij kunnen draaien en vandaar uit leren ze weer op hun buik draaien. Om dit soort dingen te ontdekken met hun lijf moeten ze echt regelmatig in de box of op een kleed op de grond liggen.
 
hoi,

mijn zoontje van 4 1/2 maand ligt in de wandelwagen en niet meer in de reis wieg. de wandelwagen vindt hij fantastisch. en hij speelt erg graag op de grond ik leg dan het boxkleed met babygym erboven en spelen maar.

succes
 
Hoi Corina,

Wat misschien ook wel helpt is een groot kleed op de grond en dat zo af en toe eens verplaatsen. Mara gaat op het kleed ook mee naar bv de bank, eettafel of als ik bij de pc zit. Zo ziet ze ook iedere keer weer eens wat anders.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Corina,

Akim, ons zoontje, is met 3,5 maanden al terecht gekomen in de buggy ombouw van onze wagen( urban jungle) Wel in de ligstand en soms al zittend. Hij wilde al snel alles zien en meemaken. Ook paste hij al snel niet meer in de reiswieg. De wipstoel vond hij ook heerlijk, maat echt als ontspanning. Een kleed op de grond doet wwonderen en daarboven een babygym bevorderd het ronddraaien e.d.
Verder is afwisseling er goed voor onze kleintjes.

Veel plezier met jullie kleintje!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan