Wipstoeltje

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>heeft iemand een goed alternatief voor een wipstoeltje? Mijn zoontje is bijna 11 maanden, 10 kg en erg lang (draagt al bijna maat 86). Hij heeft nogal een voorgeschiedenis en we zijn er achter gekomen dat hij het heeeeeeerlijk vindt om aan het einde van de dag even te chillen in een wipstoel, we hebben eentje met trilfunctie. We zijn er tijdens een ziekenhuisopname mee in aanraking gekomen! We hebben nu een heerlijke blije baby die de hele op ontdekkingsreis is maar ik zie hem uuuuitermate genieten van dat rustmomentje in de wipstoel.. probleem is alleen dat hij daar te groot en te sterk voor wordt: hij schommelt zoooo hard dat hij achterover kiept met schommelstoel (of maxi cosi, idem dito) en al :-o dus ik ben hard op zoek naar een alternatief!!! </p><p> </p><p>Groetjes reina</p>
 
Misschien is een wobbel balansbord iets voor hem! Is een halve ronde houten plank. Kindjes kunnen er heerlijk mee spelen, autootjes overheen rijden en alles. Maar ook heerlijk om even lekker in te liggen schommelen. Superstevig ook! Wel wat aan de prijs, maar zoek maar eens op. 
 
Doomoo seat, dat is een soort zitzak daar kun je een ‘schommel’ onderzetten en evt een boog. Daar hebben ze de jaren erna ook nog plezier van. Bij wehkamp kun je evt navulling bestellen. Als je ze nieuw koopt zijn ze nogal prijzig. Maar op marktplaats stikt het ervan. Let wel op dat je geen nieuwe hoezen kan nabestellen bij kussens van voor 2015. Veel succes!
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!! Jantineh, tot welk gewicht kan een kindje in die babybjorn dan? Want onze man weegt tien kilo en wiebelt ONTZETTEND hard! :-o we hebben inderdaad ook een doomoo seat maar het schommelonderstel kon na 2x de deur uit want meneer schommelde vanaf dag 1 zo knoetertje hard dat het gewoon niet veilig was ?
 
Ik zie nu pas je reactie. Waarom krijg je hier geen meldingen van? Uhm tot 13kg staat erop. Onze zoon is nu 1 en die is net 10kg haha. Die zit er ook af en toe nog in. Vind die heerlijk.
 
Terug
Bovenaan