Wipstoeltje

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze korte vraag. Vanaf welke leeftijd mag een baby in een wipstoeltje? Onze dochter is nu namelijk ruim 6 weken oud en ik dacht dat ze hier dan al in mag zitten, maar volgens mijn vriend mag dit pas na drie maanden.

Alvast bedankt!

groetjes Melanie (en Ynske)
 
Volgens mij mag het wel met 6 weken. Wij deden het al ietsje eerder. Je moet het stoeltje echter wel zoveel mogelijk in de ligstand zetten. Je kindje kan natuurlijk nog helemaal niet zitten.
 
Hai Melanie,

Onze dochter ging met 6 weken in haar wipstoel. In ligstand en geen uren achter elkaar natuurlijk. Weet niet of dit "medisch verantwoord" is. Heb ik eigenlijk alleen bij stilgestaan toen we de maxi cosi gebruikten, maar niet bij het wippertje. Groetjes!
 
Onze kraamhulp zei dat zelfs een pasgeboren baby er wel in mag, maar gewoon niet zo lang, net als met de Maxi Cosi. Ze liggen er namelijk toch een beetje raar in.
 
hoi ik ben roos en onze dochter ligt er al sind sdag 1 soms in ze is nu 9weken en zit nu ook wat meer onze kraamhulp legde haar erin en de verloskundige vond het ook primaa maar niet de hele dag soms valt ze in slaap in de wipstoel en dan laat ik haar er gewoon in liggen,het is ook gezellig erbij zijn voor haar je zou het op het cb nog kunnen vragen succes gr roos
 
Terug
Bovenaan