wipstoeltje

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje. Onze dochter Isa (10wkn) is steeds meer / langer wakker. Dan moet je haar natuurlijk een beetje bezighouden. Na het flesje zet ik haar dan in het wipstoeltje, dat vind ze wel leuk. Nu zegt het CB dat dat niet echt goed is. Ze zit er niet heel lang in, 15 tot 30 min per x. Nu ben ik daar natuurlijk gelijk onzeker over. Ze ligt soms ook wel in de box. Is ook wel leuk, maar vind ik weer eng omdat ze zich een x heel erg verslikt heeft toen ze plat lag.

Alvast bedankt Brenda & Isa
 
Gewoon doen een 1/2 uurtje is echt geen probleem. Reflux kinderen moeten na elke voeding ook een 1/2 uur in de maxicosi dus waarom mag die van jou niet. Vooral omdat ze zich al een keer verslikt heeft, alleen maar goed zakt de voeding ook mooi.
Groetjes Petra(www.prematuren.nl)
 
Hoi,

Op het dagverblijf gebruiken we ze ook volop hoor. Je hoeft de leuningen niet helemaal recht op te zetten gewoon lekker uitbuiken kan echt geen kwaad hoor.

Groetjes
 
En in de box leggen is niet eng hoor, als je kleintje zich verslikt hoest ze dat er wel weer uit. Bovendien als jij in de kamer blijft hoor je dat toch. Je kunt dan box en wipstoel afwisselen, want door in de box te liggen leert je kind straks ook omdraaien enzo dus dat is ook wel belangrijk.
 
Bedankt!
Ben weer gerust we gaan gewoon zo door. 15min rechtop eten laten zakken, poosje in de wipstoel, daarna de box (even op de buik), en dan lekker slapen.

Brenda & Isa
 
Onze zoon zit als ik aan het koken ben in z'n wipper bij me in de keuken, volgt dan belangstellend alles wat ik aan het doen ben. Zit er dan wel bijna een uur in, maar de stoel kan vrijwel plat dus hij zit nog niet erg rechtop. Geen probleem toch?
 
Terug
Bovenaan