Wipstoeltje

Hoi hoi,

Het wipstoeltje staat al weken klaar, te wachten op ons meisje. Ze is inmiddels 9 weken, maar het wipstoeltje is nog ongebruikt om twee redenen: 1. Ik vind haar nog te klein hiervoor en 2. ik weet niet meer vanaf hoe oud ze erin mogen! Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer ik het wipstoeltje mag gebruiken?
Zo erg, mijn oudste is pas 20 maanden en ik weet het allemaal al niet meer...

Alvast bedankt!

Hoi Pino,

Mijn dochtertje is nu 6 en een halve week en ze is er sinds vorige week al een paar keer in geweest. Ik moet zeggen dat ik wel een soort van verkleiner heb bij haar hoofdje. Zorg wel dat het stoeltje niet op de toch staat!

groetjes Mariska
mama van Feline
26 mei 2007

Hoi Pino,

Jade is nu bijna 7 weken en zit sinds 2 weken geregeld ( niet te lang natuurlijk)  in het wipstoeltje. Nu moet ik zeggen dat ze wel een stevige tante is. Met 4 weken was ze 58 cm en woog ze 4790 gram. En in het wipstoeltje dat ik heb (van Chico) zit ook een verkleiner en die heeft ze wel nodig.

Ook Britt zit er al sinds 2/3 weken in. Ze is nu 6 weken.

Die van mij kun je plat leggen dat scheelt. En wil ik haar wat meer zittend, dan gebruik ik de stoelverkleiner van de maxi-cosi.

Ideaal :D

xxx Nienke

Hoi

Volgens mij kunnen baby's heel snel in de wipstoel, vooral in de platste stand (liggen).
Ik heb bij mijn andere kinderen de wipstoel snel gebruikt, maar nu bij Tessa (7 wk) nog niet. Ik leg haar liever in de box als vertrouwde plek, dan wordt ze ook niet omver gelopen door mijn kinderen van 5 en 3.

Irene

Irene ik heb het wipstoeltje in de box staan. Mijn kids zijn ook 3 en 5 jaar en ze weten dat de box de plek van Britt is, dan moeten ze haar met rust laten. En ze kunnen Britt niet omver lopen of wat dan ook   ;)

xxx Nienke

Wij hebben het wipstoeltje al gebruikt en ons meissie is net 2 weken. Omdat we er eentje hebben die helemaal plat kan en waar een verkleiner in zit kan ie al gebruikt worden. (hij is van Chicco en we hebben hem online besteld in de Airmilesshop. In de winkel kost ie 60 euro).

gr.Ingrid

quote: Nienke1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2007 07:31:34'));

Ook Britt zit er al sinds 2/3 weken in. Ze is nu 6 weken.

Die van mij kun je plat leggen dat scheelt. En wil ik haar wat meer zittend, dan gebruik ik de stoelverkleiner van de maxi-cosi.

Ideaal :D

xxx Nienke

Dat is trouwens wel een hele goeie tip om de verkleiner van de maxi-cosi te gebruiken...
gr. Wendy

Terug
Bovenaan