wipstoeltje

hoi hoi

ik ben op zoek naar een wipstoeltje.
een waar je kindje ook makkelijk in kan zitten als het wat ouder is.
heeft iemand een tip??

grtjs
 
ik heb toenertijd een wipstoeltje van babyplanet gekregen.
ze heeft er vooral ingezet tijdens het geven van fruithapje en groentenhapje.
voor de rest heb ik hem eigenlijk niet echt gebruikt.
 
Ik gebruik mijn wipstoeltje heel erg vaak. Maar ik moet wel zeggen dat ik overal om mij heen zie dat als ze eenmaal alle kanten op kunnen, kruipen en lopen. Dan vinden ze een wipstoel niet leuk meer om in te zitten. dan zitten ze veel liever in een kinderstoel. Mijn zoontje is nu 6,5 maand en zit nu een halve maand in zijn kinderstoel en vindt het geweldig. Sinds dien gebruik ik de wipstoel eigenlijk niet meer. Dus ik zou er niet teveel waarde aan hechten dat ze er lang in moeten kunnen zitten. Koop er gewoon een die er stevig en leuk uitziet en stap als ze iets ouder zijn over naar een kinderstoel.

Ik heb er volgens mij gewoon een van de kruidvat ofzo. Werkt echt prima.

Gr
 
Hoi,

Ik heb een wipstoel van Prénatal met Nijntje erop. Prima ding, bij allebei mijn kinderen met veel plezier gebruikt en niet schreeuwend duur.
Ik ben het met Anoeska helemaal eens, dat als kinderen eenmaal kunnen zitten de wipstoel nauwelijks meer wordt gebruikt. Ook omdat het niet handig is. Ze gaan voorover buigen om vanalles te willen pakken en voor je het weet kiepen ze met heel de boel om.

Groetjes Corina
 
Hoi hoi,

Het wipstoeltje dat ik 9 jaar geleden heb gekocht was toen bij prenatal. Ik heb deze altijd bewaard dus de jongste van ons heeft er ook nog weer ingezeten(nu 16 maanden) De jongste die woonde zo'n beetje in die stoel. Hij heeft er tot 8 maanden ingezeten daana vond hij het leuker om in zijn kinderstoel te zitten.

Groetjes,

Miriam
 
Wij hebben een wipstoeltje van Topmark bij de babydump vandaan. Hij kan erg plat zodat een pasgeboren baby er goed met een recht ruggetje in kan liggen, en mijn oudste dochter van nu 22 maanden zit er ook nog graag in (hij staat nu standaard op de grond om lekker mee te spelen en knus in te liggen/zitten). Ze weegt nu 12 kilo en staat er soms in te springen maar dat ding lijkt wel onverwoestbaar.....

Het was voor ons een van de beste aankoop in onze baby uitzet!
 
Terug
Bovenaan