Wissel lekker e-mail adressen uit!

Ik heb ook al gereageerd op het berichtje van Karin, waarin zij aangeeft dat het publieke forum misschien niet de plek is om prive berichten uit te wisselen.

Ik wil er nog even aan toevoegen dat als 1 van jullie (degenen die rechtstreeks aan 1 persoon schrijven) iets schrijven, de geadresseerde daar ook op kan reageren als ie op ' lees of plaats reactie' klikt. Op die manier kunnen jullie daar gezellig kleppen zonder dat jullie gesprekken het hele forum beslaan. Want, als jullie elke keer een nieuw onderwerp aanmaken wat maar 1 persoon aangaat en de tientallen ander die hier vertoeven niet, dan schuiven de algemene berichten die wel iedereen aangaan heel snel naar beneden en op die manier lezen veel mensen ze niet meer.

Op een forum zet je een bericht bedoeld voor meerderen of als je van iedereen die er iets van weet of er een mening over heeft iets wilt horen. Dat word moeilijk als het hele forum volstaat met berichten die niet dat doel hebben.

Er zijn trouwens ook nog maandforums.

groetjes, Jane 36+3
 
Doe niet zo raar, de naam zegt t toch: forum. Op een forum mag iedereen zijn mening uiten, als het je niet bevalt dan lees je toch een berichtje wat je wel aanspreekt? Niet zo belerend hoor!
 
Precies........iedereen mag zijn mening uiten. Ik zeg ook nergens dat het niet mag, maar om voor elke reactie nou een nieuw onderwerp aan te maken?

Is ook wel grappig hoe jij wel reageert zoals dat op een forum gaat, namelijk 'achter' mijn bericht, je bent geen nieuw bericht begonnen en zo hoort het ook. Is misschien dus toch niet zo raar gedacht van mij he, jij doet het tenslotte ook zoals ik.

heel veel groetjes.........
 
Terug
Bovenaan