wisselende cycles na stoppen met de pil

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje over de duur van je cycles na het stoppen met de pil. Mijn eerste cycles was 12 dagen, mijn tweede 21 en nu zit ik op dag 27 en er is nog geen rood of bruin te bekennen. Elke keer als ik eraan denk, voel ik wat in mijn buik en denk dan onmiddelijk: daar komt 'ie! Maar niks hoor!
Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe ging dat bij jullie na het stoppen? Was het heel wisselend, de ene keer lang en de volgende kort, of zat er toch een soort opbouw in?
Ik ben benieuwd!
Groetjes, Kiki
 
Hoi Kiki,

Ik ben toen ik stopte met de pil (eind feb.) na 32 dagen uiteindelijk ongesteld geworden, wat was ik hier blij mee. Mijn eisprong heb ik gevoeld op dag 16. Nu zit ik in mijn tweede cyclus en heb weer op dag 16 mijn eisprong gevoeld, dus ik ga ervan uit dat ik donderdag weer ongi word (als ik niet zwanger ben). Gelukkig dus een beetje regelmaat, hoop ik.
Ik had eigenlijk een beetje gehoopt dat ik een iets kortere cyclus had, maar goed, ik heb volgens mij nog niets te klagen.

Nou ja, zo ging het dus bij mij!

Groetjes Nikki
 
nou ik ben ook net gestopt met de pil na 12 jaar slikken. Ik had gelijk een cyclus van 30 dagen. mooi getal. Eiersprong gevoeld op dag 17 en ben benieuwd wanneer het deze cyclus is. Maar succes ermee!!!
 
Hoi Kiki,

na het stoppen met de pil heb ik onregelmatige cyclus gekregen, varierend van 21 tot 31 dagen. Het was dus niet echt makkelijk om mijn vruchtbare dagen te bepalen, maar ondanks dat toch zwanger geworden.
 
Terug
Bovenaan