wisselende cyclus???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben december vorig jaar gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus daarna was precies 28 dagen. Toen ik na 30 dagen nog niet ongesteld was heb ik een test gedaan. Er verscheen een (vaag) streepje, maar desondanks was het 2 dagen later toch raak. Mijn cyclus kwam hierbij op 33 dagen. Nu had ik 3 maart mijn NOD maar niets, dus enkele dagen later weer getest, en wéér een (vaag) streepje. Maar vandaag ineens toch weer bloedverlies (cyclus van 36 dagen).
Zijn er meer die een cyclus hebben die steeds langer duurt? Of zou ik gewoon al 2x het vruchtje hebben verloren? Ik ga echt denken dat er iets mis met me is. Ps. ik ben 37 jaar, dus daar kan het ook aan liggen?
Ben benieuwd of er meer ervaring met een wisselende cyclus hebben.

Groetjes.

Ha Inge!

wat een apart verhaal...een streepje verschijnt echt alleen maar als het zwangerschapshormoon in je lichaam zit. Misschien een idee om met je verhaal eens langs de HA te gaan?!

Hoi,

Ik weet niet hoeveel overgewicht je hebt maar volgens mij heeft dit geen invloed op je cyclus! Ik heb zelf een miskraam gehad en toen was mijn cyclus wel van slag maar 4 maanden daarna was ik weer zwanger, in november 2006 ben ik bevallen van een zoontje daarna op 5 januari en 30 januari weer gemenstrueerd en nu blijft de menstruatie dus uit. Het kan er best mee te maken hebben dat je cyclus van slag is door je miskraam maar het kan nooit geen kwaad om er mee naar de huisarts te gaan en er naar te laten kijken. Ik vind het ook helemaal niets dat mijn menstruatie wegblijft terwijl ik dus niet zwanger ben en ik word dit jaar 35 en wil nog graag en 2e kindje dus ik begrijp je zorgen, mijn bloed word momenteel onderzocht op schildklierproblemen maar ik voel me er totaal niet lekker bij.

Succes en sterkte!

Puk

Terug
Bovenaan