<p style="text-align: center;">Hoi allemaal,</p><p>Wederom een topic wat toch vooral gaat over mijn onzekerheid over mijn prille zwangerschap van 6+2. Vanaf NOD last gehad van misselijkheid die erger werd maar zonder te spugen tot 3 a 4 dagen geleden. Mijn borsten zijn wel groter geworden en mijn tepels donkerder maar mijn borsten zijn niet gevoelig en ook niet geweest. Ik heb de laatste 2 dagen bijna geen last van misselijkheid meer heb maar meer gewoon een afkeer tegen bepaald eten en ik merk dat ik de laatste dagen ineens moeier ben. Ik maak me ontzettend zorgen omdat die misselijkheid ineens zoveel minder is en ik dus verder niet echt klachten heb. Als je hierop gaat zoeken kom je al snel op een miskraam of missed abortion. Zijn er meer mensen waarbij de klachten zo snel ophielden of zo wisselen per dag? </p><p>Ik hoop dat ik misschien door jullie ervaringen nog mijn rust kan houden tot as maandag, dan heb ik mijn eerste vroege echo.</p><p>Liefs van een onzekere prille zwangere</p>