wisselende klachten

Hoi,

Ik ga nu de 8ste week in van de zwangerschap en vind het erg spannend allemaal.  De afgelopen week kreeg ik last van misselijkheid en bepaalde dingen niet meer willen eten. Maar mijn klachten wisselen erg per dag. de ene dag ben ik echt heel misselijk en loop ik kokhalsend in het rond... en de andere dag is het weer een stuk minder erg en lust ik wel weer het een en ander. Dit is eigenlijk net zo met mijn borsten. Die zijn de ene dag gevoeliger dan de andere dag.
Herkent iemand dit? Is dit normaal?

Groetjes An

Hey,
Ik heb precies hetzelfde... Nu 9 1/2 week in verwachting van onze eerste en dat gaat gewoon goed volgens de vk.
Ook ik heb de ene dag meer klachten als de andere dag..  De ene dag loop ik met een brok in mn keel rond en kan ik niks zien of ruiken en de andere dag dan eet ik alles en gaat het met gemak! Het zelfde geldt voor mn borsten.. De ene dag voel ik ze heel de dag en de andere helemaal niet... Ik heb begrepen dat heel veel vrouwen het hebben in dit stadium van de zwangerschap. Het schijnt dat je het hcg-hormoon stagneerd zo rond de 9 weken en daarom wisselt het de ene dag met de andere...

Hopelijk ben je een beetje gerust gesteld!

Groetjes
Debby

hii

ja nou ik maakte me daar dus ook zorgen over
de ene dag kan ik geen lucht verdragen
de andere dag voel ik me prima

heb ook niet iedere dag even veel krampjes.. hebben jullie dat ook?
had ook ineens een keiharde kramp, akte vervolgens weer weg...

wat een angsten moeten we eigenlijk doorstaan he

hallo dames,

ik ben nu 9 weken zwanger en vertelde gister nog tegen mijn vriendinnen die vroegen hoe het gaat dat ik niks mankeer, voel me goed, geen misselijkheid, had 1 weekje last van mijn onderrug en ben alleen heel erg moe en borsten die wat voller aan het worden zijn.

Nou ik had te vroeg gejuichd hoor. Vanmorgen at ik 2  bruine boterhammen met kaas in de trein zoals altijd en toen ik naar mijn werk liep van het station zag ik ineens een hele grote berg  hondepoep liggen. ik was niet misselijk of wat dan ook maar vond dat zo smerig en kreeg  kokhalsneigingen en toen heb ik alles in de straat van mijn kantoor eruit gegooid...tot 3 keer toe. gelukkig zag niemand me...schaamde me diep...
Ach der lag toch al vieze hondepoep dus kon dat er ook nog wel bij..hahahah.  

maar het was geen prettige ervaring...  bah vies.

maar  merk wel dat ik veel gevoeliger ben voor luchtjes en dat soort dingen... hebben jullie dat ook??  

gr Lou

Terug
Bovenaan