Wisselende ovulatietesten

Hoi!!

Ik ben al bijna 2 weken bezig met ovulatietesten, maar ik krijg maar geen piek. Wel continu 2 streepjes, maar de test streep is elke keer niet gelijk of donkerder dan de test streep. Iemand die dit ook heeft gehad?
Sinds 4 dagen ook de clearblue ovulatietesten erbij aan het gebruiken.
Iemand ervaring met niet op of aflopende testen?

bij mij werkte de ovulatietesten van de action juist heel erg goed, terwijl bij mij clearblue juist heel laat reageerde. 
bij mij werd de teststreep altijd even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep. 
wellicht heb je je ovulatie gemist of moet die nog komen? Op welke dag ben je begonnen met testen en hoelang is je cyclus?

Ik gebruikte dit x ook twee soorten ovu testen en die van sensites digitaal was steeds lichtjes terwijl ik mijn eisprong voelde opkomen. Ik gebruikte de volgende dag in de ochtend die van clearblue en die was wel echt donker maar geen piek, volgens het schermpje. Ze zeggen niet twee keer per dag testen maar een paar uur later had ik een smiley met clearblue. Het is wel verwarrend soms. Misschien moet je eisprong idd nog komen en gewoon heel goed naar je lichaam luisteren. ? Succes ?

Terug
Bovenaan