Wisselende testen ovulatie/zwanger kruitvat.

<p>Hoi! </p><p>Allereerst wil ik zeggen, wil ik een duidelijk antwoord ik weet dat ik de HA moet bellen, ik ga alleen op vakantie dus om weer het traject van om de dag bloed prikken in te moeten. </p><p> </p><p>Ik voelde me gisteren een beetje bleh, zoals ik me voel als ik zwanger ben ( eerder een miskraam gehad) ik had geen test liggen dus een ovu test gedaan ( I KNOW DOM) daarna nog een test 2v5 kruitvat, ik heb de test later afgelezen ivm onverwachts bezoek, en echt een knal test zie foto. Ik dacht vanochtend ik gooi er 1 van CB aan en deze was negatief ( de andere van kruitvat ook gebruikt, bleef wit maar ook de controle streep was niet duidelijk dusja) </p><p> </p><p>normaal wordt ik heel regelmatig ongesteld deze maand was dit 4 dagen voor me normale menstruatie en anders ( tijdens vorige zwangerschap altijd gebloed) vandaar me test.. ik had zondag ongesteld moeten worden. </p><p> </p><p>
32zv2gn.jpg
</p><p> </p><p>Hierbij de foto.. iemand ervaring? </p>

Als je de link kopieert is deze wel zichtbaar. Die van CB is inderdaad negatief (zoals het nu lijkt), maar die van de kruidvat zijn beide positief. Een positieve ovulatietest hoeft niet positief te zijn als je zwanger bent, omdat die een heel ander hormoon meet. Maar ik heb wel van vrouwen gehoord dat ze positief kunnen uitslaan als je zwanger bent. Maar de werkelijke zwangerschapstest is echt wel positief! Heb je in de bijsluiter gelezen of die van het CB en kruidvat dezelfde waarde hormoon nodig hebben? Ik weet dat die van het kruidvat al bij 25 mlu positief uitslaat, maar dat die van clear blue vaak een hoger hormoongehalte nodig hebben. Daarnaast kan het ook zijn dat er te veel urine op gekomen is, dan slaan ze vaak ook niet positief meer uit. Wellicht morgen weer testen (of over 2 dagen, aangezien je hormoon bij zwangerschap ongeveer iedere 48 uur verdubbelt) en dan even heel strak de bijsluiter aanhouden? Succes!

Ja klopt, kruitvat is gevoeliger maar omdat die van vanochtend niks zei.. dacht ik misschien is het een vals positief ik lees namelijk verschilde verhalen erover ( kruitvat testen) maar zo duidelijk vals? Zal niks op zitten dan afwachten.. wel een slopend proces, voor mijn miskraam er weinig mee bezif geweest en nu moeilijk om mijn gedachte te verzetten.. 

Terug
Bovenaan