Wisselende zwangerschapssymptomen??

Ik ben na bijna 2 jaar proberen eindelijk zwanger op de goede plek. (Jan 2021 BBZ) deze week een vroege echo gehad en nu 6 weken zwanger waarbij het hartje ook al klopt.(zo dankbaar) ik heb alleen echt wisselende symptomen. De ene dag voel ik me super zwanger met allerlei symptomen. Een halve dag later voel ik bijna niets meer. Is dit normaal?? Sinds 2 dagen ben ik me er pas bewust van dat het zo wisselende is, waardoor ik super onzeker wordt.
 
Hey! 
Ik ben nu 8 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Overigens voor mij heel herkenbaar met de vorige zwangerschap en er ligt toch echt een kindje in de andere kamer. de ene dag heel misselijk, de volgende dag niks. Gewoon extra genieten van als je geen kwaaltjes hebt, en nog eens extra genieten als je ze wel hebt want zwanger! Het is niet altijd makkelijk of leuk, maar we moeten het maar positief benaderen haha.
Van harte gefeliciteerd!
 
 
Heel normaal!! 
Bij beide zwangerschappen gehad en nu 2 mooie meiden rondlopen. 
 
Geen zorgen, volgens mij heeft bijna elke vrouw dit wel 
 
Dank voor de reacties ?? 
Ik ben zo bang voor weer teleurstelling na zo lang wachten. Zoals nu voel ik me al 1,5 Niet zwanger. 1,5 dag geen symptomen. Ik hoop oprecht dat ze er morgen weer zijn. Hebben jullie dat ook gehad? Dat je je gewoon 2 dagen helemaal Niet zwanger voelt?
 
Ik heb bij de tweede mijn nooit zwanger gevoeld in het begin.
Niet misselijk moe enz 
Bij de vierde wel erg ziek geweest 9 maanden overgegeven nou dat is ook niks.
 
 
Terug
Bovenaan