wisseling van baan

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Óók ik heb een knoop doorgehakt en wil van baan gaan veranderen. Donderdag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende en ga het aangeven. Ik werk als persoonlijk begeleider op een woonvoorziening (met verstandelijk gehandicapten) Ik werk al ruim 5 jaar op deze groep en ben toe aan een nieuwe uitdaging, het liefst wel in deze functie, maar niet méér dan 24uur per week (gemiddeld) Ik heb al een vacature op het oog, maar vind het reuze spannend, en de vraag is of het gaat lukken, ik kan niet na 19:00 werken in oneven weken, omdat mijn man dan werkt, een behoorlijke voorkeur dus.....weer een heel verhaal,

x Esther

Wat leuk zeg! En spannend!!!!
Ik zal voor je duimen, hoop dat je een andere leuke baan er voor terug gaat krijgen! Lekker, een nieuwe uitdaging!

x 4dec

Hoi

Wat goed!!!! Ook ik duim mee!! En wanneer heb je een gesprek/ weet je meer???

Groetjes Debby mv B'Elanna

spannend........ ik ga ook zeker mee zitten duimenhou je ons op de hoogte?

groetjes susanne

Dankje wel, lieve meiden, dat jullie zo meeleven, en ik houd jullie op de hoogte!
x Esther

Hoi meiden,

even een up date
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn leidinggevende wat verrassend goed uit pakte! Ze bood me praktisch een ander baan aan (binnen haar cluster), dezelfde functie, dezelfde uren en werktijden, maar andere cliënten en collega's en werkomgeving. Als ik interesse had zag ze in mij een serieuze kandidaad! Moet wel op gesprek komen tuurlijk! Ik denk dat ik er voor ga! Spannend, ik hou jullie op de hoogte,
x Esther

Hé wat goed! Laat ook jij het even bezinken en denk er even over na.
Succes, Sil

Terug
Bovenaan